کد خبر: ۸۹۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
تعداد بازدید: ۶۷۲
هافبک بازیساز سپاهان اصفهان با وجود تجربه پوشیدن پیراهن پرسپولیس جایی در لیست فصل آینده سرخپوشان پایتخت ندارد.

هافبک بازی‌ساز سپاهان در لیست خرید پرسپولیس نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب قهرمانی در لیگ برتر بیستم توانست رکورد دیگری را در تاریخ این رقابت‌ها به اسم خود کند.

سرخپوشان پایتخت با کسب پنجمین قهرمانی متوالی خود در حالی به استراحت می‌روند که باید خود را برای ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و فصل آینده لیگ برتر آماده کنند.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که اولویت خود را را برای بستن لیست این تیم، حفظ بازیکنان فعلی عنوان کرده بود قصد دارد بازیکنانی را جذب کند تا با آنها بتواند موفقیت‌های خود در پرسپولیس را ادامه دهد.

گل محمدی با وجود اینکه لیستی را هنوز در اختیار جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه قرار نداده است اما شایعاتی درباره بازگشت سروش رفیعی به پرسپولیس مطرح شده است.

هافبک بازی‌ساز سپاهان عملکرد خوبی در فصل گذشته با پیراهن این تیم داشت اما دو امتیاز اختلاف این تیم در هفته‌های پایانی با سرخپوشان باعث شد تا نماینده اصفهان نایب قهرمان شود.

با این حال یحیی گل محمدی با توجه به تعداد هافبکی که در لیست خود در اختیار دارد اولویتی برای جذب سروس رفیعی ندارد و نمی‌خواهد سهمیه جذب بازین لیگ برتری خود را اینگونه از دست بدهد.

رفیعی با پیشنهاد تمدید قرارداد سپاهان اصفهان روبرو شده است و به احتمال فراوان با توجه به علاقه محرم نویدکیا به سبک بازی او سال آینده نیز در اصفهان بازی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: