کد خبر: ۸۹۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
تعداد بازدید: ۲۵۳
رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان گفت: ۷۰ درصد سیمان خریداری شده در یک سال گذشته در کشور در اختیار ۱۵ نفر بوده است. رضا جمارانیان افزود: اسامی این ۱۵ نفر کاملا مشخص است و بنده از واحد‌های نظارتی درخواست می‌کنم به این موضوع ورود کنند.

۷۰ درصد سیمان کشور را ۱۵ نفر خریده‌اندبه گزارش خبرداغ به نقل از صداوسیما:رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان گفت: ۷۰ درصد سیمان خریداری شده در یک سال گذشته در کشور در اختیار ۱۵ نفر بوده است.

رضا جمارانیان افزود: اسامی این ۱۵ نفر کاملا مشخص است و بنده از واحد‌های نظارتی نظیر سازمان بازرسی کل کشور و وزارت اطلاعات درخواست می‌کنم به این موضوع ورود کنند تا مشخص شود در ۱۵ سال گذشته چه اتفاقی در صنعت سیمان افتاده و چه کسانی از این صنعت بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین با بیان اینکه هرجا از نظام عرضه و تقاضا خارج شدیم و قوانین دستوری را جایگزین کردیم، به غیر از رانت و فساد برای عده خاص، هیچ عایدی نه برای تولیدکننده و نه برای مصرف کننده نداشت افزود: عده‌ای با استفاده از این رانت و ایجاد فساد، سیمان ۱۶ هزار تومانی را به مصرف‌کننده به قیمت ۶۰ هزار تومان فروختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: