کد خبر: ۸۹۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۴۰۷
کمپانی تویوتا اعلام کرد تبلیغات تلویزیونی مربوط به بازی های المپیک تابستانی توکیو را لغو می کن

تویوتا پشت المپیک توکیو را خالی کردکمپانی تویوتا که از غول های صنعتی در کشور ژاپن است، اعلام کرده تصمیم دارد تبلیغات تلویزیونی خود با محوریت بازی های المپیک را لغو کند؛ تصمیمی که نشان از عدم محبوبیت المپیک توکیو در کشور میزبان دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از رویتزر، رسانه های ژاپنی گمانه زنی کرده اند که این شرکت خودروسازی بیم آن دارد که مشارکت در برگزاری المپیک توکیو که اغلب مردم ژاپن در شرایط کنونی مخالف آن هستند، موجب وارد شدن صدمه به این کمپانی خواهد شد تا تبلیغی برای آن باشد.

به دلیل همه گیری کرونا و به ویژه شیوع نوع دلتای این ویروس در ژاپن، بسیاری از مردم این کشور برگزاری المپیک را در شرایط ناکنونی نادرست می دانند و با آن شدیدا مخالف هستند.

یکی از مدیران اجرایی روابط عمومی این شرکت خودروسازی در این زمینه توضیح داد: «المپیک توکیو تبدیل به رویدادی شده که با توجه و درک عموم مردم همراه نیست و به همین دلیل مدیران ارشد تویوتا در مراسم افتتاحیه این رویداد بزرگ ورزشی نیز شرکت نخواهند کرد»؛ تویوتا قرار بود مجموعه ای از تبلیغات تلویزیونی را با استفاده از ورزشکاران المپیکی در ایام برگزاری این رویداد پخش کند.

با کناره گیری این شرکت خودروسازی از حمایت تبلیغاتی از المپیک توکیو، این نگرانی وجود دارد که دیگر کمپانی های داخلی و سایر اسپانسرها نیز از حمایت این رقابت ها خودداری کنند و چالشی بزرگ تر برای رویداد المپیک ایجاد شود.

حدود ۵۰ کمپانی ژاپنی بیش از ۳ میلیارد دلار برای حمایت از المپیک توکیو هزینه اختصاص داده اند که بخش بزرگی از این هزینه ها در ازای تبلیغات تلویزیونی پرداخت خواهد شد.

ایسنا

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: