کد خبر: ۸۹۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
تعداد بازدید: ۵۸۰
مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی در ادامه برنامه بازدید از بخش های شرکت،با حضور در معاونت برنامه ریزی با معاون ، مدیران و سرپرستان این مجموعه دیدار و طی نشستی مشکلات این واحد مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

شرکت سنگ آهن مرکزی از سال ۱۴۰۴ مجوز بهره‌برداری از پساب شهری یزد را خواهد داشتبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی، رضا فلاح مبارکه معاونت برنامه ریزی را موتور محرک هر سازمانی دانست و اظهار کرد: این واحد دیگر مجموعه ها را نیز به حرکت در می آورد، آنچه در یک مجموعه اقتصادی این پیوندها را برقرار می کند که عملکرد بخش ها در راستای اهداف شرکت انجام می شود یا نه؟ واحد برنامه ریزی است.

فلاح مبارکه با اشاره به امضا تفاهم نامه بین شرکت سنگ آهن و آبفای یزد بیان کرد: با انجام این طرح که عملیات اجرایی آن طی بازه زمانی چهار ساله انجام خواهد گرفت ، از سال ١۴٠۴ و به مدت ٢۵ سال مجوز بهره‌برداری از پساب شهری یزد به شرکت سنگ آهن واگذار شد و به میزان ۴۵۰ لیتر آب می توانیم برداشت کنیم که به مرور اضافه می شود و به ۸۰۰ لیتر می رسد و نیاز تمام صنعت و فضای سبز ما را رفع خواهد کرد.

وی ادامه داد: با افتتاح فاز اول پروژه فاضلاب شهری و ناحیه (ب) روزانه ۸۹ لیتر در ثانیه آب وارد تصفیه خانه می شود و روزانه حدود ۲۰ منزل به شبکه فاضلاب شهری وصل می شود که ۱ لیتر به خروجی اضافه می شود.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن در بحث تامین خوراک مجموعه بیان کرد: خوشبختانه پیمانکار معدن آریز مشخص شده و ۴۰ تن باطله برداری برای امسال در دستور کار قرار داده ایم و طی ۳ یا ۴ سال آینده به ماده معدنی خواهیم رسید. تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیون تن شناسایی شده که بصورت پنجاه پنجاه با چادرملو است و سرمایه گذاری خوبی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: