کد خبر: ۸۹۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
تعداد بازدید: ۲۶۴
در راستای اجرای طرح ” صنعت و معدن بدون دخانیات ” و به‌ منظور افزایش آگاهی و پیشگیری از آسیب‌های ناشی از استعمال دخانیات، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و دانشگاه علوم پزشکی یزد امضا شد.

تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و دانشگاه علوم پزشکی یزد امضا شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی، میرجلیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد ضمن تشکر از زحمات شرکت سنگ آهن مرکزی در بحث درمان طی سالهای گذشته به ویژه اقدامات این مجموعه در مقابله با ویروس کرونا در شهرستان و استان گفت: در بحران شیوع کرونا که با کمبود های بسیاری مانند نداشتن ماسک،الکل،دستگاه اکسیژن ساز و … مواجه بودیم شرکت سنگ آهن مرکزی نقش موثری را ایفا کرد.

در ادامه فلاح مبارکه با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بحث درمان شهرستان به ویژه مقابله با کرونا افزود: در بحران این بیماری با تهیه ماسک و مواد ضدعفونی کننده بدون مدنظر قرار دادن الویت ها برای عموم مردم شهرستان و پرسنل شرکت اقدام کردیم تا از سرایت بیماری و تعطیلی کارگاه جلوگیری کنیم و خوشبختانه کمترین آمار ابتلا در شهرستان و مجموعه را داشتیم.

وی امضای تفاهم نامه ” صنعت و معدن بدون دخانیات ” را افتخاری دیگر برای سنگ آهن دانست و گفت: شرکت سنگ آهن ظرفیت های بسیار خوبی دارد و می توان با دعوت از اساتید مجرب و آموزش در این زمینه افراد را تشویق به عدم مصرف دخانیات کنیم و امتیازاتی را برای آنان قرار دهیم.

فلاح مبارکه خاطر نشان کرد: باید گام های دستیابی را برای این طرح تعریف کرد و پایش های ماهیانه،۳ ماهه،۶ ماهه و سالیانه برای آن قرار دهیم تا جلوگیری از شیب صعودی آن کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: