کد خبر: ۸۹۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
تعداد بازدید: ۲۵۶
مطالعات مقدماتی سند راهبردی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی توسط پژوهشگران دانشگاه تربیت مدرس به‌منظور بحث، بررسی و اصلاح در حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ارائه و نکاتی از سوی دکتر مونسان برای اصلاح آن مطرح شد.

بررسی سند راهبردی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حضور دکتر مونسانبه گزارش خبرداغ به نقل از  میراث‌آریا، جلسه بررسی سند راهبردی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت و منابع، مصیب امیری رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، معاونان سه حوزه و تیم پژوهشی از دانشگاه تربیت مدرس ظهر امروز یکشنبه ۲۹ خردادماه ۱۴۰۰ در سالن فجر وزارتخانه برگزار شد.

بر اساس تکلیف تعیین شده در بند پ ماده ۱۰۰ قانون برنامه ششم توسعه کشور تهیه و تدوین سند راهبردی در اولویت کار دفتر برنامه‌ریزی راهبردی وزارتخانه قرار گرفت. بر همین اساس انجام مطالعات مقدماتی سند راهبردی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به تیم پژوهشی با سرپرستی فیروزه عزیزی عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس واگذار شد.

این پروژه پژوهشی با عنوان تمهیدات و اقدامات قانونی لازم در راستای مدیریت یکپارچه  و جامع میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به ارائه برنامه راهبردی‌عملیاتی می‌پردازد. چشم‌اندازها، راهبردها و اهداف کلان، ارزش‌ها و ماموریت‌های وزارتخانه، برنامه راهبردی و عملیاتی تحول برای تبدیل وزارتخانه به دستگاهی چابک و هدفمند، ارائه پروژه‌های بهبود در سطح استان‌های کشور بر اساس تحول شکاف وضع موجود و مطلوب، احصای خلاهای قانونی در حوزه ماموریتی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌منظور دستیابی و تحقق اهداف پیش‌بینی شده، موضوعات مورد مطالعه این پروژه را شامل می‌شوند که به‌منظور بحث، بررسی و اصلاح در جلسه فوق توسط تیم پژوهشی ارائه شدند.

پس از ارائه پروژه مذکور، دکتر مونسان و سایر حاضران در جلسه نکاتی را به‌منظور اصلاح مطرح کردند که بنا شد با اعمال آ‌ن‌ها در جلسه آینده برنامه جامع‌تر و عملیاتی‌تری از سوی تیم پژوهشی ارائه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: