کد خبر: ۸۹۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
تعداد بازدید: ۲۱۹
با حضور دکتر مونسان
در جلسه‌ای با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، موضوع اعطای کمک‌های فنی و اعتباری بلاعوض به حوزه‌های تحت نظارت این وزارتخانه بررسی شد.

جلسه بررسی اعطای کمک‌های فنی و اعتباری برگزار شدبه‌گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌آریا، در این نشست که پیش از ظهر امروز در محل سالن فجر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد، محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت، محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی کشور، علیرضا ایزدی مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل و جمعی از مدیران این وزارتخانه حضور داشتند، محمد‌حسین عسکرپورمدیرکل دفتر تسهیلات و تامین منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی توضیحاتی را در خصوص اعطای این کمک‌های فنی و اعتباری ارائه کرد.

در این نشست دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با تاکید بر حمایت همه‌جانبه از فعالان و ذی‌نفعان هر سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خواستار تدوین دقیق ضوابط در خصوص اعطای کمک‌های فنی و اعتباری بلاعوض شد.

دکتر مونسان با اشاره به تلاش‌های دولت تدبیر و امید در خصوص حمایت از سرمایه‌گذاران، فعالان و ذی‌نفعان حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در هشت سال گذشته، از همکاری‌ها و تلاش‌های دستگاه‌های مرتبط در این خصوص تشکر و قدردانی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: