کد خبر: ۸۹۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲
تعداد بازدید: ۳۵۲
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی ولادت ثامن الائمه حضرت علی‌ بن‌ موسی‌الرضا (ع) را به عموم مسلمانان به ویژه شیعیان جهان تبریک گفت.

پیام تبریک وزیر میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به مناسبت میلاد امام رضا(ع)به‌گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌‌‌آریا، در پیام تبریک دکتر علی‌اصغر مونسان به این مناسبت آمده است:

«زخاک توس می‌جهد، ستارگان به آسمان / شمس همیشه در طلوع، مهر کران خاوران

سجده‌گَه اهل فلک، بوسه‌گَه حور و ملک / بارگَه قدس رضا، منشا فیض عرشیان

۱۱ ذی‌قعده خجسته زادروز هشتمین ستاره درخشان آسمان منور ولایت و امامت است که قدسی وجودش به سرزمین ایران معنویتی جاودانه بخشیده است.

مردم مسلمان و متدین ایران که در ارادت قلبی و عملی به اهل بیت عصمت و طهارت شهره هستند به وجود نازنین امام مهربانی‌ها می‌نازند و تربت حضرتش را سرمه چشم می‌کنند.

میلاد فرخنده فروغ مهرورزی حضرت ثامن الحجج علی‌ بن‌ موسی‌الرضا(ع) را به شیفتگان آن مهر تابان خراسان تبریک و تهنیت می‌گویم و شایستگی پیروی راستین از سیره متعالی رضوی را برای محبان آن حضرت آرزومندم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: