کد خبر: ۸۸۹۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
تعداد بازدید: ۲۲۰
فرمانده انتظامی خوزستان از کشف محموله اسلحه قاچاق در اهواز خبر داد.

کشف محموله اسلحه قاچاق در اهوازبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی خوزستان از کشف محموله اسلحه قاچاق در اهواز خبر داد.

سردار سید محمد صالحی با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان در خصوص کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات در سطح استان، با پشتیبانی اطلاعاتی استان مرکزی روز گذشته یک محموله قاچاق سلاح شامل ۴۲ قبضه اسلحه جنگی و شکاری حین ورود به شهرستان اهواز کشف شد.

وی افزود: از این تعداد سلاح کشف‌شده، ۱۱ قبضه کلت کمری به همراه ۱۱ خشاب مربوطه و ۳۱ قبضه اسلحه شکاری بودند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: این میزان اسلحه با خودروی کامیونت در حال انتقال به شهرستان اهواز بود که وسیله نقلیه مزبور توقیف و یک نفر عضو اصلی باند قاچاق دستگیر شده است.

سردار صالحی گفت: امنیت مردم، خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن آن را داشته باشند، با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: