کد خبر: ۸۸۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
تعداد بازدید: ۲۸۳
فرمانده انتظامی پایتخت از انهدام سه باند سلاح های جنگی آمریکایی خبر داد.

انهدام ۳باند سلاح‌های جنگی آمریکایی در تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: فرمانده انتظامی پایتخت از انهدام سه باند سلاح های جنگی آمریکایی خبر داد.

سردار حسین رحیمی در مراسم بازدید از طرح های پلیس تهران بزرگ که صبح امروز در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ انجام شد، اظهار کرد: یکی از این نکات اقدامات صورت گرفته انهدام سه باند وارد کننده سلاح از غرب کشور به پایتخت بود که با انهدام هر سه باند و دستگیری اعضای آن بالغ بر ١١۵ قبضه سلاح جنگی و ۳۷۰۰ فشنگ کشف شد.

وی ادامه داد: در بررسی‌هایی که داشتیم برای اولین بار بود دیدیم که ٨٠ درصد از این سلاح ها متعلق به آمریکا و ساخت آمریکا است. با انهدام و کشف این سلاح ها کار بزرگی انجام شد.

سردار رحیمی اظهار کرد: یکی از این باندها برای سومین بار در این کار دخالت داشت که آن نیز دستگیر شد.

وی ادامه داد: برای اولین بار در سال جدید اجرای مرحله اول طرح کاشف را داشتیم که با تلاش بی وقفه و شبانه روزی همکارانم در پلیس انجام شد و در این مرحله ۳۰۴ نفر از سارقین حرفه ای باندی و دارای سابقه سرقت به عنف، گوشی قاپی، سرقت اماکن خودرو، لوازم خودرو، جعل و کلاهبرداری، سرقت مسلحانه، قتل و آدم ربایی دستگیر شدند. همچنین حدود ۱۷ نفر از محکومین فراری در این مرحله دستگیر شدند.

وی افزود: ۶۰ باند سرقت هم منهدم و ۱۵ باند زورگیری، گوشی قاپی،سرقت منزل، مغازه و اماکن، ۱۶ باند سرقت خودرو، موتور سیکلت و لوازم آن، ۱۲ باند جعل و کلاهبرداری و ۵ باند آدم ربایی و تجاوز دستگیر شدند همچنین پدر و مادری که دو فرزند و داماد خود را به قتل رساندند که در این مرحله دستگیر شدند.

سردار رحیمی در پایان گفت: آنچه برای ما مهم است تحویل به موقع اموال و وسایلی است که به مالباخته ها برمی‌گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: