کد خبر: ۸۸۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
تعداد بازدید: ۳۴۹
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در خصوص کلاهبرداری با ترفند اینترنت ویژه انتخابات ریاست جمهوری هشدار داد.

کلاهبرداری با ترفند «اینترنت رایگان انتخابات»/پلیس فتا: فریب لینک‌های ارسالی را نخورید!به گزارش خبرداغ ، سرهنگ علی محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به موضوع «اینترنت رایگان ویژه انتخابات ریاست جمهوری» اشاره و اظهار داشت:دسترسی به اینترنت از مهمترین نیاز در ایام انتخابات ریاست جمهوری بوده که مجرمان سایبری با بهره بردن از جملات و تبلیغات جذاب و اغوا کننده سعی دارند اعتماد افراد را جلب کرده و در ادامه از آنان سوءاستفاده کنند.

وی گفت: هموطنان دقت داشته باشند فقط از طریق سایت اینترنتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام به ثبت‌نام و دریافت بسته اینترنتی رایگان ویژه انتخابات ریاست جمهوری کرده و به‌هیچ وجه به لینک‌های ارسالی در کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی با عنوان ثبت‌نام و دریافت اینترنت رایگان انتخابات ریاست جمهوری، اعتماد و اطمینان نکنند.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا با بیان اینکه برای دریافت بسته هیچ نیازی به ارسال کد فعال سازی یا برقراری تماس نیست تصریح کرد: ثبت‌نام فقط از طریق سایت اینترنتی به نشانی https:‎//ictgifts.ir صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: