کد خبر: ۸۸۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷
تعداد بازدید: ۳۷۰۲
ماجرای۱۱ نفری که در مناظره مطرح شد + فیلم
کسی که پولش دزدیده میشود باید فریاد بزند و شکایت کند، ما این افراد را گرفتیم، برخی را از خارج به داخل آوردیم و محاکمه کردیم ولی آقایان حتی اسمشان را هم نمیبرند .

گروه سیاسی-حبرداغ: سید ابراهیم رئیسی در پایان سومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقایان اعلام کرده‌اند 27 میلیارد دلار پول بیت المال را صادرکنندگان برنگرداندند. گفتیم اینها را اعلام کنید.7 میلیارد را اعلام کرده‌اند 20میلیارد را اعلام نکردند. دادگستری شروع کرد به پیگیری و برخورد کردن. گفتیم چرا بقیه آن را اعلام نمی‌کنید؟ مدام امروز و فردا کردند تا ما رسانه‌ای کردیم. بعد اعلام کردند! دیدیم عجب! اسامی ۱۷ هزار نفر را اعلام کردند. از بدهکار صدلاری گرفته تا کمی بیشتر. اصلا معلوم است ما دنبال دانه درشت‌ها هستیم. به سیستم داده‌اند و مثلا ده نفر صد دلاری و بیست نفر دویست دلاری و ... همین طور تا هزار دلاری و هزار وصد دلاری! 17 هزار نفر را فرستادند. حالا ما تیمی گذاشتیم که ببیند اینها چه کسی هستند؟ خیلی جالب شد. معلوم شد که نقاش، بقال، کارتن خواب، خانم خانه دار و... را فرستاده اند که با کارت بازرگانی آنها... اینها را برای مشخص شدن تکلیف ۲۰ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی برنگشته به بانک ها اعلام کردند! ما دانه درشت‌ها را می‌خواهیم برخورد کنیم. لیست یازده نفره که گفتند همینجا در مناظرات می‌دهم به فلانی را بعدا دیدم. عجیب است. ما اقدام کردیم اما ایشان می‌ترسد که نام اینها را بگوید!


من بعضی اینها را زندان کردم و پول‌هایی که بوده را گرفتم! از یکی از اینها سه هزار میلیارد تومان گرفتیم! سه هزار میلیارد تومان! یکی دو هزار و پانصد میلیارد تومان! دلار و یورو از اینها گرفتیم. یعنی ما که می‌گوییم در قوه قضائیه نود هزار میلیارد بدهکاری بانکی و کسانی که بیت المال را به یغما برده بودند را گرفتیم، این آقایان می‌ترسند حتی اسامی آنها را اعلام کنند! شکایت هم نکرده‌اند! خوب چه کسی باید شکایت کند؟ کسی که پولش برده شده باید اعلام کند. اعلام که نکرده‌اند، چند تن از اینها را ما از خارج برگردانده‌ایم و آورده‌ایم ایران! من وقتی این یازده نفر را نگاه کردم دیدم اینها جزو معروف‌ها هستند که حتی محاکمه علنی شده‌اند و همه مردم نام اینها را می‌دانند! چرا اینجا می‌ترسید که نام اینها را ببرید؟ واقعا چیز عجیبی است. اگر از یک بانکی پولش را برده‌اند رئیس بانک مرکزی باید شاکی باشد یا مردم؟ اولین کسی که باید شاکی باشد کسی است که پولش را برده‌اند. یعنی دولت و بانک مرکزی. حالا ما طرف‌ها را گرفتیم بدون اینکه آقایان شکایت کنند! قوه قضائیه پیگیری کرده، اقدام کرده، بعضی از اینها را علنا محاکمه کرده، پول‌ها را به بیت المال برگردانده است و هنوز آقایان حاضر نیستند اسم این افراد را ببرند!

بیشتر بخوانید: 

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: