کد خبر: ۸۸۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۴۲۹
رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در خراسان رضوی گفت: گمانه‌زنی‌ها نسبت به مشارکت پایین در انتخابات ناشی از ناامیدی مردم از وضع موجود است اما اقدامات رئیسی در همین مدت کوتاه مردم را امیدوارترکرده است.

اقدامات کوتاه مدت رئیسی مردم را امیدوارتر کرده استبه گزارش خبرداغ ، مجتبی بذرافشان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص راهکارهای ستاد رئیسی برای افزایش مشارکت در انتخابات 1400 و دلایل احتمالی مشارکت پایین در انتخابات اظهار کرد: اگر مشارکت در انتخابات پایین باشد اصلی‌ترین دلیل آن ناامیدی مردم از وضعیت اقتصادی موجود و خدشه‌دار شدن اقتدار کشور است.

وی ادامه داد: تصمیم‌گیری‌های کلان اقتصادی کشور برای مردم تمام کننده نیست که معیشت آنان را بهبود بخشیده و آنها را امیدوار کند. هر موقع تصمیمی گرفته شده که دیگر گرانی نباشد؛ باز هم اجناس گران شد و معیشت مردم در تنگنا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: 

رئیسی: کشور گرفتار رفیق‌بازی و رودربایستی شده است/ با عقلانیت و تدبیرِ واقعی کار پیش می‌رود

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نیازی نیست مردم سیاست‌مدار باشند. این‌ها موضوعاتی است که مردم آن را مشاهده می‌کنند و با زندگی روزانه آنان گره خورده است. اگر مشارکت در انتخابات پایین باشد دلیلش همین موضوعات است. اقداماتی که آقای رییسی با بازدیدهای خود از کارخانجات داشته و با بازگشت مجدد اشتغال به جوانان و کارگران، امید در آنان تزریق شده می‌تواند مشارکت در انتخابات را بالا ببرد. 

بذرافشان افزود: ایشان مبارزه با فساد را از معاون قوه قضاییه، قضات و وکلا آغاز کرده و به مجریان و افراد شخصی نیز خواهند رسید، با اقداماتی که آقای رئیسی انجام داده رو برآورد می‌شود که مشارکت مردم در انتخابات افزایش خواهد یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: