کد خبر: ۸۸۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۳۹۷
سخنگوی ستادهای مردمی حامی سید ابراهیم رئیسی گفت: آیت الله رئیسی به ستادهای مردمی دستور داده به سرعت بنر عکسهای ایشان از سطح شهرها جمع شود و جلوی هرگونه چاپ و نصب بنرهای جدید تصاویر ایشان هم گرفته شود.

دستور رییسی برای جمع آوری عکس هایش از سطح شهرهابه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، مهدی دوستی در این باره گفت: آیت الله رئیسی به ستادهای مردمی دستور داده است به سرعت بنر عکس های ایشان از سطح شهرها جمع شود و جلوی هرگونه چاپ و نصب بنرهای جدید تصاویر ایشان هم گرفته شود و او معتقد است مردم خادم خودشان را می شناسند و پول خرج کردن برای چاپ پوستر هیچ توجیهی ندارد.

اطلاعیه شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی خطاب هواداران ستادهای انتخابی‌ در سراسر کشور

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

جوانان عزیز
خواهران و برادران پر نشاط و تحول خواه در ستادهای مردمی آیت الله رییسی

امروز در آستانۀ "تحولی شجاعانه"  و "حرکتی تاریخی" برای مردم قرار گرفته‌ایم و انتظار می‌رود به یاری حق، با میدان داری مردم، شاهد یک «تحوّل بزرگ» و «چرخش تعیین‌کننده» باشیم.

 از این روی، ضروری ست نکات زیر مدنظر قرار گیرد :

۱. حاج آقای رئیسی از ابتدا بر مردمی بودن فعالیت ها و پرهیز از اسراف در تبلیغ تاکید داشته اند. مردم باید صداقت و عزم ما در غمگساری از فقیران و پرهیز از سلوک اشراف را لمس نموده و باور کنند. بنا بر ابلاغ و تاکید آیت الله رییسی، تاکید می شود از هر گونه چاپ یا نصب بنرهای بزرگ در سطح شهرها و زیاده روی در تبلیغات محیطی جدا پرهیز شود.

۲. ستادهای انتخاباتی حاج آقای رئیسی می‌بایست محل خدمت رسانی به مردم در میادین شهرها و نقاط مختلف کشور باشد. هر کس هر توان مالی یا تخصصی دارد به جای چاپ بنر یا هزینه در تبلیغات انتخاباتی، آن را صرف خدمت مردم نماید.
کمک به گروه‌های جهادی برای خدمت رسانی به مردم ، فعالیت اقشار مختلف ستادها نظیر ویزیت رایگان پزشکان و آموزش رایگان معلمان و ... پذیرایی حتی با دادن یک لیوان آب و چای و ... و برخورد مناسب و گفتگو با مردم به صورت محله محور می‌بایست محور اصلی کار ستادها باشد.
تاکید می شود ستادهای مردمی به هیچ عنوان از گرفتن وجوه و حمایت های مالی پرهیز کنند و در صورت اطلاع از موارد تخلف حتما موضوع را با ستاد مرکزی در میان بگذارید  

۳. عزیزان خستگی ناپذیر و پیشتازان تحول، به فعالان دیگر و هواداران، صد باره تاکید کنید که مهم ترین کار و اقدام، تبلیغ چهره به چهره است. همان گونه که آیت الله رییسی فرمودند، اگر عزم کنیم، "هر خانه یک ستاد" می شود. تبلیغ را ابتدا از خانواده و اقوام خود شروع کرده و بر تبلیغ بین همکاران و مردم محله خود تمرکز نمایید.

در پایان این پیام، که باید آغازی برای ایجاد موج مردمی خدمت رسانی مردم برای مردم و تبلیغ چهره به چهره باشد، از خداوند طلب توفیق می کنیم و عزم خویش را برای رقم زدن تحولی بزرگ جزم می کنیم. این آغاز راه انقلاب در گام دوم تمدن سازی است.

خدا قوت
و العاقبه للمتقین

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: