کد خبر: ۸۸۸۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۳۱۲
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شفافیت و جوان گرایی را دو سیاست اصلی و راهبردی در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خواند.

شجاعی برهان در زنجان تاکید کرد: گام های بزرگ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با سیاست جوانگراییبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، سید ضیاء الدین شجاعی برهان در دومین نشست شورای هماهنگی دستگاه های تابعه در استان زنجان تصریح کرد: مشکلات و موانع دست و پاگیر با سیاست شفافیت از تاریک‌خانه‌ها بیرون کشیده شد؛ از جمله مصادیق آن می توان به حضور مدیران عامل صندوق بازنشستگی و افزایش نرخ سود شستا اشاره کرد .

وی گفت: با کمک کارشناسان و فرهیختگان توانستیم راه های برون رفت از مشکلات و تسهیل امور را چاره‌اندیشی کنیم.

شجاعی برهان ادامه داد: در این وزارتخانه با استفاده از سیاست جوانگرایی به اهداف مطلوب دست یافتیم و این موفقیت حاصل تلاش ما در استقرار هدف جوانگرایی نخبگانی در سطح بنگاه‌های وزارتخانه بود که موفق شدیم ۱۲ سال عمر مدیران را کاهش دهیم ، در سازمان‌های سنتی با به کارگیری جوانان گام‌های بزرگی برداریم و از نظر و دیدگاه افراد باتجربه استفاده کنیم.
در این جلسه مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه مدیرکل دفتر امور استان ها از زحمات محمدرضا یوسفی مدیرکل اسبق تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به پاس خدمات ارزنده ایشان در مدت تصدی مسئولیت هایشان در مسیر خدمت به جامعه کار و تلاش زنجان با اهداء لوح تقدیر و محمدرضا انصاری را به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی کردند.

در این مراسم آبی پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان و مدیران کل عضو شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت متبوع در استان نیز حضور داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: