کد خبر: ۸۸۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
تعداد بازدید: ۲۵۷
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شفافیت در ماموریت‌ها و امور تکلیفی کسب و کار و مانع‌زدایی از مهمترین راهبردهای اقتصادی کشور است که این وزارتخانه نیز انجام آن را در راس امور قرار دارد.

شجاعی برهان در مراسم معارفه مدیرکل تعاون، کار ور فاه اجتماعی مرکزی: شفافیت در کسب و کار مهمترین راهبرد اقتصادی کشور استبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی سید ضیاالدین شجاعی برهان در آیین معرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در اراک، افزود: مشکلات و موانع دست و پاگیر باید از تاریک‌خانه‌ها بیرون کشیده شوند و با کمک کارشناسان و فرهیختگان برای گره‌گشایی از مشکلات و تسهیل امور چاره‌اندیشی شود.

وی بیان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شاکله مدیریتی خود به افزایش بهره‌وری از طریق توجه به جوان‌گرایی برنامه‌ریزی کرده و این مهم با جدیت در ابعاد مختلف دنبال می‌شود چرا که ایده‌های نو و نشاط و خلاقیت در کار اهمیت زیادی دارد.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: استان مرکزی از قطب‌های مهم تولید و اقتصاد کشور است که نه تنها در ابعاد صنعتی و کارگری بلکه در سایر بخش‌ها نیز مزیت‌های برجسته‌ای دارد و به عنوان دیار فرهنگی و نخبگان شهرت یافته است.

شجاعی برهان اظهار داشت: در شرایط کنونی اقتصادی استان مرکزی با جمعیت کارگری قابل ملاحظه باید نگاه‌ ویژه‌ای بر روی مسایل حوزه کسب و کار داشته باشد و با استفاده از همه امکانات و نظارت و رصد مستمر بکوشد تا معضلات به حداقل رسیده و رونق در تولید و کسب و کار حفظ و ارتقا یابد.

وی تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید به‌عنوان یک تکلیف در اولویت باشد و هرآنچه مقدور است برای گره‌گشایی از مشکلات مردم وقت و انرژی گذاشته شود.

در این نشست از زحمات «محمدتقی آبایی هزاوه» مدیرکل سابق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تقدیر و «بهزاد سام‌دلیری» به‌عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: