کد خبر: ۸۸۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۲۳۹
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نخستین جلسه شورای معاونان این مجموعه در سال جاری بر توسعه زیرساخت های انرژی ، اتمام طرح های نیمه تمام و تسهیل شرایط سفر به کیش و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.

توسعه زیر ساخت های انرژی و ساخت مسکن ملی در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جعفر آهنگران مدیرعامل این سازمان ، در نخستين جلسه شوراي معاونان و مديران اين سازمان در سال ١٤٠٠ كه با حضور مشاور رييس جمهور و ديير شورايعالي مناطق آزاد در مركز همايش هاي بين المللي كيش برگزار شد ،توسعه زیرساخت های انرژی ، اتمام طرح های نیمه تمام وحمایت از بخش خصوصی را از مهم ترین رویکردهای سازمان منطقه آزاد کیش برشمرد.

وي همچنين بر تسهیل شرایط سفر به کیش، تکریم ارباب رجوع ، توانمند سازي نیرو های انسانی و بهينه سازي فرايندها در اين منطقه آزاد تاكيد كرد.

آهنگران همچنین به ساخت مسکن ملی در جزیره کیش اشاره کرد و گفت: گرانی مسکن در جزیره کیش مشکلی است که بر آینده منطقه و کیفیت فعالیت منابع انسانی تاثیر منفی دارد و به همین دلیل ساخت مسکن ملی و ارزان قیمت در جزیره کیش و بندر آفتاب در دستور کارقرارگرفته است.
وی تعدیل قیمت ها در جزیره کیش را دغدغه معیشتی ساکنان این منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: در راستای دستیابی به اهداف و سیاست های کلان سازمان؛ اقدامات موثر و کارآمد در این زمینه انجام شده و استمرار خواهد داشت.

جعفر آهنگران مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین با اشاره به امضا تفاهم نامه ای با وزارت نیرو، گفت: اجرای طرح نیروگاه برق، كه از دوره های مدیریتی قبل تا امروز با هدف تامین بخشی از انرژی الکتریکی مورد نیاز جزیره کیش برنامه ريزي شده بود پيگيري و در نهایت مقرر شد با همکاری شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق یکی از زیرمجموعه های وزارت نیرو به مرحله اجرا درآید .
وي افزود : طبق برآورد انجام شده نصب و راه اندازی این نیروگاه مبلغی بالغ بر 24 میلیون دلار هزینه خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: