کد خبر: ۹۰۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
تعداد بازدید: ۴۱۴
سرپرست شركت توسعه و مديريت بنادر و فرودگاه ها از همكاري اداره كل بنادر كيش با شركت كشتيراني بندر آفتاب در برقراري سفر دريايي مسير آفتاب، كيش خبر داد.

برقراری سفرهای بندر آفتاب به كيش و برعکسبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش عزت اله محمدی سرپرست شركت توسعه و مديريت بنادر و فرودگاه هاي كيش در این خصوص گفت: این سفرها از ۴ مهر سال جاری با هدف ایجاد تنوع در انتخاب مسافران دريايي جزیره برقرار شده است.

وی خدمت رسانی در این مسیر دریایی را تشریح کرد و گفت: یک فروند کشتی مسافربری با ظرفیت ۷۰ نفر روزانه از بندر افتاب به جزیره کیش و برعکس با مدت زمان ۵۰ دقیقه تردد می کند که در صورت استقبال مسافران تعداد سفرهای شناور به سه سفر در روز افزایش خواهد یافت.

محمدی توسعه صنعت گردشگری و ارائه خدمات قابل قبول به ساکنان و گردشگران را از جمله رویکردهای شركت توسعه و مديريت بنادر و فرودگاه ها در راستاي دستیابی به اهداف سازمان منطقه آزاد كيش‌ برشمرد.

سرپرست شركت توسعه و مديريت بنادر و فرودگاه هاي كيش با اشاره به گردشگر پذير بودن و ظرفیت های موجود در نقاط مختلف و سواحل بینظیر این جزیره، تنوع مسير سفر هاي دريايي را در تبادل مسافر به كيش موثر عنوان کرد.

وی تصریح کرد: توجه به چگونگی خدمات رسانی به مسافران سبب رونق گردشگری و استفاده هر چه بیشتر همگان از قابلیت‌های این منطقه آزاد می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: