کد خبر: ۸۸۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
تعداد بازدید: ۳۶۷
جعفرآهنگران درمراسم معارفه سرپرست جدید معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان تاکید کرد:
جعفرآهنگران درمراسم معارفه سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان برضرورت تلاش مضاعف وبرنامه ریزی دقیق برای تسریع روندساخت پایانه مسافری فرودگاه کیش تاکید کرد.

اتمام طرح های نیمه تمام و تسریع روند ساخت پایانه مسافری فرودگاه کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، جلسه اعطای حکم علی عرب به عنوان سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی این سازمان صبح امروز دوشنبه 6 اردیبهشت در دفترمدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

جعفر آهنگران دراین جلسه با اشاره به اینکه پایانه مسافری جدید فرودگاه بین المللی کیش یکی ازمهمترین طرح های ملی دولت درراستای رونق صنعت گردشگری و حمل و نقل هوایی است اظهارداشت: اجرای طرح های عمرانی درمدت باقیمانده فعالیت دولت باید شتاب بیشتری بگیرد.

وی تصریح کرد: مصمم هستیم تا بخش عمده ای از روند ساخت این پایانه درچند ماه اخیر تکمیل شده و در دورچهارم بهره برداری از طرح های مناطق آزاد باحضور رییس جمهوری از طریق ویدیو کنفرانس به بهره برداری برسد.

وی از علی عرب خواست تا با برنامه ریزی و زمانبندی دقیق ، تلاش مضاعف و حضور مستمر درکنارعوامل اجرایی، ضمن نظارت بر کیفیت اجرای کار، سرعت ساخت و تجهیز پایانه را به طورچشمگیری افزایش دهند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزادکیش همچنین تاکید کرد ، هیات مدیره و معاونان و مدیران سازمان نیز آماده هستند تابا رفع موانع و حمایت های همه جانبه به اتمام این طرح ملی درکوتاه ترین زمان ممکن کمک کنند.

جعفرآهنگران در این جلسه از زحمات مقدس زاده معاون پیشین عمرانی و زیر بنایی برای تلاش درجهت پیشبرد اهداف سازمان منطقه آزاد کیش تقدیرکرد.

ناصرآخوندی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت این سازمان نیز با اشاره به ضرورت اجرای طرح منطبق بایک برنامه زمانبندی دقیق اظهارداشت: اگرچه عقب بودن روند ساخت پایانه مسافری فرودگاه بین المللی کیش از برنامه زمانبندی به عوامل متعددی از جمله تغییر نقشه و حجم طرح ، نوسانات ارزی و منابع مالی بستگی دارد اما با تحلیل دقیق و اعلام جزییات به هیات مدیره سازمان ، می توانیم ازظرفیت های موجود درجهت افزایش سرعت ساخت این پایانه بهره ببریم .

آخوندی از حمایت همه جانبه هیات مدیره سازمان برای تخصیص منابع مالی کافی به ساخت و تجهیزاین پایانه خبر داد و تاکید کرد: تمام صورت وضعیت های طرح های عمرانی و توسعه ای کیش که درچارچوب درست ضوابط و بموقع ارائه شده اند به سرعت برای تامین منابع مالی تایید شده اند.

وی تاکید کرد: حضور مستمر سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان درکنارگروه متخصصان اجرایی پایانه فرودگاه کیش وارائه گزارش های دقیق به هیات مدیره ،ضمن اینکه روند سخت این مجموعه راسرعت می بخشد ،مدیریت کلان سازمان را درنظارت دقیق و مانع زدایی و پشتیانی از اجرای این طرح یاری می کند.

همچنین علی عرب که با حفظ سمت مدیر عاملی شرکت توسعه و مدیریت بنادرو فرودگاه های کیش مسئولیت معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان را نیز بر عهده گرفته است ، توسعه زیرساخت های آب و برق، اجرای طرح جامع و تکمیل ساخت پایانه مسافری کیش را سه اولویت مهم این معاونت برشمرد.

وی اتمام طرح ملی پایانه جدیدفرودگاه بین المللی کیش درچند ماه آینده را نیازمند یک بسیج همگانی دانست و اظهار داشت: علاوه بر فعالیت شبانه روزی ، به همکاری و حمایت همه حوزه ها نیازمندیم تا پیشرفت کار چشمگیر باشد و بتوان تاپایان دولت از این پایانه بهره برداری کرد.

عرب با اشاره به افزایش هزینه خرید تجهیزات ناشی از نوسانات نرخ ارز ، تامین منابع مالی را یکی ازمهم ترین مسائل ساخت این پایانه جدید عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با حمایت هیات مدیره سازمان، مشکلاتی که در روندساخت پایانه وجود دارد به سرعت مرتفع شود.

درپایان این جلسه نیز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه ناصرآخوندی معاونان توسعه مدیریت و عضو هیات مدیره و علی عرب سرپرست معاونت عمرانی و زیر بنایی این سازمان از روندساخت پایانه مسافری فرودگاه بین المللی کیش بازدیدکردند.

لازم به ذکر است علی عرب پيش از اين مسئولیت هایی چون معاونت عمران و ترافیک شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، معاونت فنی و عمرانی شرکت عمران آب و خدمات ؛ عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران آب و خدمات، رئيس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای کیش را درپیشینه كاري خود دارد.

از مدیریت اجرایی وی در۷ سال گذشته به بیش از ۸۰ طرح عمرانی و زیربنایی از جمله : تصفیه خانه مرکزی و ایستگاه های پمپاژ فاضلاب ، خطوط انتقال فاضلاب شهری، مصلای بزرگ کیش، مدرسه ۱۸ کلاسه نوبنیاد و ۱۴ کلاسه بلوار تهران، توسعه پلاژهای آقایان و بانوان، فرهنگسرای مرکزی کیش، پارک شهر، پارک های هور، سیمرغ، نیلوفر، گلستان، باغ راه ایرانی، فرودگاه و بندر هندورابی، انبار کانتینری ، اعلام و اطفا حریق و ساخت هانگار اسكله بندر تجاری، ساختمان گمرک کیش، ساختمان پلیس ،امنیت پرواز، تجهیزات ناوبری و راديويي و افزايش ظرفيت سوخت رساني فرودگاه، مرحله اول باند جنوبی فرودگاه، اسکله های مسافری بندر چارک، ،ساختمان ناحیه مقاومت بسیج کیش، ساختمان پست شهید موسوی دریابانی و بیش از ۶۰۰ هزار متر مربع روسازی آسفالتی معابر جزیره در ۶۵ نقطه از شبکه معابر جزیره زیبای کیش، می توان اشاره کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: