کد خبر: ۸۸۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
تعداد بازدید: ۳۵۶
پرسپولیس برای صعود به مرحله بعدی به عنوان تیم صدرنشین، نیاز به گرفتن امتیاز از بازی با الریان دارد.

ترکیب پرسپولیس مقابل الریان اعلام شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از 4 پیروزی متوالی، به الوحده باختند تا تکلیف صدرنشین گروه E به هفته پایانی کشیده شود و تیم اماراتی این شانس را داشته باشد تا در صورت پیروزی مقابل گوا و شکست پرسپولیس به الریان، به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد برسد.

پرسپولیس با یک تساوی در بازی روز آخر هم بدون توجه به بازی الوحده و گوا، می‌تواند به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعدی شود اما یحیی گل‌محمدی دوست ندارد تیمش بعد از باخت به الوحده، مقابل الریان هم امتیاز از دست بدهد و به دنبال پنجمین پیروزی‌اش در مرحله گروهی است تا با 15 امتیاز وارد مرحله یک هشتم نهایی شود.

نتیجه بازی دور رفت: پرسپولیس با نتیجه 1-3 از سد الریان گذشت.

نتیجه بازی قبلی: پرسپولیس با یک گل به الوحده باخت و الریان با گوا به تساوی 1-1 رسید

وضعیت در گروه: پرسپولیس با 12 امتیاز در صدر گروه E قرار دارد و الریان 2 امتیازی، تیم چهارم گروه است.

پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400

پرسپولیس – الریان ساعت 19

ترکیب پرسپولیس مقابل الریان

حامد لک، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، محمد شریفی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه، شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: