کد خبر: ۸۸۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
تعداد بازدید: ۲۴۵
طی ۲۴ ساعت گذشته ریزش قیمت گوشی های همراه در اکثر برندهای موجود در بازار شدت گرفته است و این ریزش قیمت ها در حدی است که سامسونگ گلکسی آ۷۱ امروز وارد کانال ۹ میلیون تومانی شده است.

ریزش قیمت‌ها در بازار موبایل شدت گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: امروز گوشی های همراه برندهای سامسونگ و شیائومی نیز وارد مسیر ریزشی شدند و در بین گوشی های برند سامسونگ مدل گلکسی آ۷۱ این کمپانی از ۱۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۹ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان رسیده است و در این بین اما زد فلیپ ریزش قیمت چشمگیری را طی ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرده است به طوری که این تلفن همراه از ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در روز گذشته امروز به ۱۸ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان رسیده ایت و یا سامسونگ گلکسی اس ۲۰ الترا نیز در این مدت ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان ارزان شده است و در حال حاضر به قیمت ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

در بین گوشی های برند شیائومی نیز این ریزش قیمت ها اما با درصد کمتر دیده می شود به طوری کهشیائومی رد می نوت ۹ پرو از ۷ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۷ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان رسیده است و یا شیائومی رد می ۹ در حالی امروز ۳ میلیون و ۱۵۱ هزار تومان قیمت خورده است که این گوشی همراه در ۲۴ ساعت گذشته ۳ میلیون و ۱۸۹ هزار تومان قیمت داشته است و شیائومی رد می نوت ۸ پرو نیز از ۶ نیلیون و ۳۹۹ هزار تومان در روز گذشته، امروز به قیمت ۶ میلیون و ۲۶۵ هزار تومان رسیده است.

در این بین اما گوشی های همراه برند اپل در ۲۴ ساعت گذشته تغییر قیمت چندانی را تجربه نکرده اند و به غیر از گوشی همراه آیفون ۱۱ با ظرفیت ۱۲۸ که در این مدت ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ارزان شده است و امروز به قیمت ۲۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است قیمت سایر گوشی های همراه این برند در این مدت ثابت بوده است.

قیمت روز موبایل در جدول زیر امده است:

ریزش قیمت‌ها در بازار موبایل شدت گرفت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: