کد خبر: ۸۸۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
تعداد بازدید: ۱۷۹
فاصله قیمت دلار درصرافی‌های بانکی با نرخ دلار در بازار آزاد به هزار تومان نزدیک شد .

فاصله قیمت دلار در صرافی ملی و بازار آزاد بالا رفت/افزایش تقاضای دلار در صرافی‎های بانکیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، در حالی که قیمت دلار در صرافی‌های بانکی به ۲۳ هزار و ۳۶۹ تومان رسیده است، بهای فروش هر دلار در بازار آزاد ۲۴ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام شد . به این ترتیب خرید دلار از صرافی‌های بانکی و فروش آن در بازار ازاد سودی قابل توجه را نصیب افرادی که اقدام به خرید می کنند، خواهد کرد.

 بر این اساس بررسی‌ها نشان می دهد افزیش تقاضا خرید دلار در صرافی‌های بانکی نیز به فاصله قیمتی دلار در صرافی‌های بانکی با بازار آزاد باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید: 

قیمت دلار و یورو در بازار آزاد، امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

 بر اساس رویه موجود هر فرد می‌تواند در سال ۲۳۰۰ دلار از صرافی بانکی خریداری کند . در این راستا گزارش‌های متعددی در خصوص تشکیل صف‌های طولانی مقابل صرافی‎های بانکی تشکیل شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: