کد خبر: ۸۸۳۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰
تعداد بازدید: ۳۰۳
پروژه بهسازی وزیباسازی ورودی هتل بزرگ گاجره آغاز شد.

آغاز پروژه بهسازی و زیباسازی ورودی هتل بزرگ گاجرهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری توسعه راهبرد مرآت کیش، با هدف حفظ و توسعه هتل بزرگ گاجره و با حمایت های موثر مدیر عامل ، اعضای هیات مدیره و پشتیبانی های همه جانبه معاونین و مدیران ستادی صندوق بازنشستگی فولاد و با استفاده از ظرفیت های مکانیزه مجموعه و تلاش مدیران شرکت ، با همدلی وهم افزایی درون سازمانی پروژه بهسازی و زیباسازی پهنه مجاور جاده منتهی به ورودی هتل بزرگ گاجره در جهت توسعه و حفظ سرمایه ارزشمند بازنشستگان معزز آغاز شد .

گفتنی است، هتل گاجره دارای ظرفیت های شایان توجهی در جهت جذب گردشگران داخلی و خارجی می باشد و صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت مرآت کیش برنامه ریزی و اقدامات گسترده ای را برای جذب هر چه بیشتر گردشگر به این مجموعه انجام داده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: