کد خبر: ۸۸۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
تعداد بازدید: ۲۱۲
کنفدراسیون فوتبال آسیا سه باشگاه عربستانی میزبان در لیگ قهرمانان آسیا را مجبور کرده است که از روز نخست این رقابت‌ها در هتل باشند و حق ندارند خارج از هتل اسکان یابند.

دستور AFC به سه تیم عربستانی/ حق برگزاری اردو خارج از هتل نداریدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال الاهلی، الهلال و النصر عربستان میزبان گروه‌های خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هستند.

روزنامه الریاضیه عربستان خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا این سه باشگاه عربستانی را مجبور کرده است که از روز نخست مسابقات در هتل‌های تعیین شده اسکان یابند و حق ندارند در اردوگاه‌های خود اسکان یابند.

این تصمیم در چارچوب اقدامات پیشگیرانه توسط AFC لحاظ شده است.

بیشتر بخوانید:

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: کار نمایندگان ایران سخت است/ امیدوارم مجیدی این بار موفق شود

الریاضیه در ادامه خبر داده است سه باشگاه سعودی در حال بررسی درخواستی از AFC هستند که اجازه بدهد بازیکنان برای زمان‌های بیشتری از حباب بهداشتی خارج شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا با الاهلی عربستان همگروه است و باید به این کشور سفر کند.

فولاد، دیگر نماینده ایران هم ابتدا در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان در عربستان به مصاف العین امارات می‌رود و در صورت پیروزی، همگروه النصر عربستان خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: