کد خبر: ۸۸۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹
تعداد بازدید: ۲۳۶
علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان با ابراز خرسندی از برتری این تیم مقابل سایپا گفت که زردپوشان راه زیادی تا قهرمانی پیش رو دارند.

مرزبان: هنوز راه زیادی تا قهرمانی داریمبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان با ابراز خرسندی از برتری این تیم مقابل سایپا گفت که زردپوشان راه زیادی تا قهرمانی پیش رو دارند.

علیرضا مرزبان که قول داده است در صورت قهرمانی سپاهان در بیستمین دوره لیگ برتر مسیر تهران تا اصفهان را پیاده طی کند، در پاسخ به این پرسش که خود را برای عمل به این وعده آماده کرده است، گفت: هنوز راه زیادی داریم. ما امروز سایپا را بردیم و یک قدم فوق‌العاده خوب به جلو برداشتیم.

وی در مواجهه با این سؤال که به وعده خود عمل خواهد کرد یا خیر هم تصریح کرد: صد درصد عمل می‌کنم. من به تیم‌هایم همیشه وفادارم.

مربی تیم فوتبال سپاهان به دشواری کار تیمش در لیگ برتر اشاره کرد و اظهار داشت: هنوز 11 بازی دیگر تا پایان فصل داریم و تیم‌های پرسپولیس و استقلال می‌توانند به کورس قهرمانی برگردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: