کد خبر: ۸۸۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴
تعداد بازدید: ۲۰۶
یک روزنامه اماراتی خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی شرایط کشور‌های مختلف است و احتمال دارد مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم مثل مرحله گروهی به صورت متمرکز برگزار شود.

شانس ایرانی‌ها در مراحل نهایی لیگ قهرمانان چقدر است؟به گزارش خبرداغ به نقل از همشهری‌آنلاین: یک روزنامه اماراتی خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی شرایط کشور‌های مختلف است و احتمال دارد مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم مثل مرحله گروهی به صورت متمرکز برگزار شود.

مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره به صورت متمرکز و به میزبانی سه کشور عربستان، هندوستان و امارات برگزار می‌شود.

روزنامه الاتحاد امارات خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا مجدداً کمیته بحران و اضطرار خود را فعال کرده است تا تحولات مربوط به ویروس کرونا در کشورهای مختلف را برای تعیین سرنوشت مراحل نهایی لیگ قهرمانان به شرط ارائه گزارش در ماه ژوئن بررسی کند. مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۱۳ و ۱۴ سپتامبر آغاز خواهد شد و مرحله یک چهارم نهایی هم برای ۲۷ و ۲۸ همان ماه برنامه‌ریزی شده است.

این نشریه همچنین اعلام کرد در صورت بهبود شرایط و حذف اقدامات بهداشتی، بازگشت به سیستم «رفت و برگشت» مسابقات امکان پذیر است مشروط بر اینکه دیدار رفت مرحله نیمه نهایی ۱۹ و ۲۰ اکتبر برگزار شود و بازی برگشت روز ۲۶ و ۲۷ همان ماه باشد.

الاتحاد در ادامه نوشته است: «درهای دریافت درخواست میزبانی مسابقات مراحل پایانی در اوایل ماه آگوست و بعد از تصمیم گیری نهایی درباره نحوه برگزاری این مسابقات باز خواهد شد. از طرف دیگر AFC جوایز نسخه فعلی مسابقات را بیش از ۵ میلیون دلار افزایش داده و مجموعاً به ۳۷ میلیون دلار رسانده است که این بیشترین میزان با حضور ۴۰ تیم است.»

بر اساس این گزارش، تیم‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتور سه سهمیه مستقیم و فولاد سهمیه غیر مستقیم ایران در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند. کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل محدودیت‌ها و موانعی که وجود داشت، از دادن میزبانی به نمایندگان ایران در مرحله گروهی خودداری کرد و بنابراین در صورت صعود تیم‌های ایران به مراحل نهایی و باقی ماندن سیستم متمرکز، کشورمان به صورت کامل از میزبانی در مسابقات این فصل از لیگ قهرمانان محروم خواهد ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: