کد خبر: ۸۸۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱
تعداد بازدید: ۳۱۴
عیسی آل کثیر حالا با پایان محرومیت، در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: عیسی آل کثیر حالا با پایان محرومیت، در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کرده است.

سرخپوشان پایتخت پس از توقف ناامیدکننده در مقابل شهرخودرو، حالا خود را برای دیدار حساس با نساجی آماده می‌کنند و عیسی آل کثیر نیز فرصت این را دارد که با تمرین گروهی، به استقبال این بازی برود. او در بازی قبلی هم شش دقیقه به میدان رفت اما این اتفاق بدون انجام تمرین صورت گرفت چرا که او، دقیقا در روز بازی محرومیتش را به اتمام رسانده بود.

چند روز پیش از پایان محرومیت عیسی آل‌کثیر، انتشار ویدیوی از حضور فردی شبیه به او در ورزشگاه شهید کاظمی باعث ایجاد جنجال های زیادی شد. منتشرکنندگان ویدیو ادعا می‌کردند که آل کثیر در این ویدیو مشغول تمرین با مربی پرسپولیس است اما این موضوع از سوی باشگاه پرسپولیس و نزدیکان مهاجم سرخ ها تکذیب شد.

حالا این بازیکن بدون دغدغه تمدید محرومیت در تمرین حضور پیدا کرده و تصویر نیز نشان می‌دهد که او موفق به گلزنی شده است. بازیکنی که در لیگ قهرمانان آسیا 4 گل به ثمر رساند و حالا پرسپولیسی ها امیدوارند که او در لیگ برتر نیز به همان شکل بدرخشد؛ خصوصا حالا که این تیم از سپاهان عقب افتاده و به کسب تمام امتیازات نیاز دارد.

 

آل کثیر؛ تمرین بی دغدغه بعد از شش ماه

آل کثیر؛ تمرین بی دغدغه بعد از شش ماه

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: