کد خبر: ۸۸۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴
تعداد بازدید: ۱۶۹
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران به عنوان سرمربی جدید تیم نفت مسجدسلیمان انتخاب شد.

سرمربی سابق استقلال تهران به مسجدسلیمان بازگشتبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، محمود فکری پس از توافق با محمد نظری مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان، هدایت تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه را تا پایان بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران برعهده گرفت.

تیم نفت مسجدسلیمان در سال ۱۳۹۷ با هدایت محمود فکری با قهرمانی در مسابقات فوتبال دسته اول باشگاههای کشور برای دومین بار به لیگ برتر صعود کرد.

پیش از این داریوش یزدی سرمربیگری تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برعهده داشت که پس از شکست ۲ بر صفر مقابل نساجی مازندران در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از این تیم کناره گیری کرد.

تیم نفت مسجدسلیمان تا پایان هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور با ۲۰ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: