کد خبر: ۸۸۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
تعداد بازدید: ۱۸۶
سرمربی سپاهان گفت: حیف بود که موقعیت‌های خوبی نتوانستیم ایجاد کنیم و در فاز هجومی ایده‌آل نبودیم.

نویدکیا: در فاز هجومی ایده‌آل نبودیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سرمربی سپاهان گفت: حیف بود که موقعیت‌های خوبی نتوانستیم ایجاد کنیم و در فاز هجومی ایده‌آل نبودیم.

محرم نویدکیا پس از پیروزی تیمش مقابل سایپا اظهار کرد:‌ نیمه اول فوتبال خوبی انجام دادیم و سعی کردیم موقعیت های خوبی ایجاد کنیم و فشار بیاریم که این کار را خیلی خوب انجام دادیم. اما در فاز هجومی از بچه‌ها راضی نیستم چون فضاهای خیلی خوبی داشتیم اما کمتر به فضاها رفتیم و بیشتر سعی کردیم توپ را حفظ کنیم. واقعیت این است دلم نمی‌خواست اینگونه شود.

او ادامه داد: در نیمه دوم دفاع‌های ما خیلی خوب تیم را جلو نگه می‌داشتند اما در ده دقیقه آخر سایپا فشار بیشتری به ما آورد و یکی دو موقعیت خوب داشتند که پیام نیازمند شوت فوق‌العاده را مهار کرد و باعث شد تیم‌مان بتواند با سه امتیاز بازی را تمام کند. حیف بود و موقعیت‌های خوبی می‌توانستیم ایجاد کنیم اما در فاز هجومی ایده‌آل نبودیم.

سرمربی سپاهان درباره کی‌روش استنلی گفت: او نسبت به دیگر بازیکنان دیرتر به تیم اضافه شد و یک سفر طولانی به برزیل داشت. او کم کم دارد آماده می‌شود تا در بازی‌های بعدی بیشتر به تیم کمک کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: