کد خبر: ۸۸۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۵۹
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی طی حکمی، کیانوش سبزی پور را به سمت عضو شورای مشاورین و بازرس وزارتخانه منصوب کرد.
با حکم شریعتمداریبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در متن این حکم آمده است: نظر به تعهد، دانش و تجربه ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم شما را به سمت "عضو شورای مشاورین و بازرس "وزارتخانه منصوب می‌نمایم.
در این حکم آمده است: با عنایت به تکثر و تنوع سازمان‌ها، صندوق‌ها، هلدینگ‌ها و شرکت‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور تحقق بخشی به اصل شفافیت و مبارزه پیش گیرانه با اشکال مختلف  فساد؛  بازرسی‌های کارآمد، دقیق، امانتدارانه و بی طرفانه بیش از پیش ضرورت دارد.
شریعتمداری در این حکم تاکید کرده است: انتظار می‌رود در چارچوب وظایف و ماموریت‌های محوله، "با هماهنگی حوزه وزارتی" نسبت به تحقق ماموریت ها و مسئولیت ها،   اقدام و نتیجه را به اینجانب منعکس نمایید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: