کد خبر: ۸۸۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۱۶۸
سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی از رفع ممنوعیت صادرات شیرخشک با اخذ مابه‌التفاوت ۱۶ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم خبر داد.

صادرات شیرخشک آزاد شدبه گزراش خبرداغ ، صالح مومنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور ممنوعیت صادرات شیرخشک با اخذ مابه التفاوت ۱۶ هزار تومانی به ازای هر کیلوگرم برداشته شد.

وی ادامه داد: در این مصوبه آمده است که با توجه به تصمیمات بند چهار قسمت الف یکصد و نودمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و نامه معاونت توسعه صنایع تبدیلی و کسب و کارهای کشاورزی وزارت جهادکشاورزی در خصوص رفع ممنوعیت صادرات شیرخشک با اخذ مابه التفاوت ۱۶ هزار تومانی به ازای هر کیلوگرم در جلسه طرح و مقرر شد در خصوص رفع ممنوعیت صادرات و تعیین رفع عوارض صادراتی شیرخشک صنعتی، مطابق با قوانین و مقررات فوق الاشاره و بنا به پیشنهاد ارائه شده از سوی وزارت جهادکشاورزی اعضای کارگروه با رفع ممنوعیت صادرات شیرخشک و اخذ مبلغ ۱۶ هزار تومان عوارض صادرات به ازای هر کیلوگرم موافقت کرد.

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: