کد خبر: ۸۸۱۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
تعداد بازدید: ۲۲۶
بازار امروز با افزایش تقاضا در نمادهای بزرگ آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: بازار امروز با افزایش تقاضا در نمادهای بزرگ آغاز به کار کرد.

امروز یکشنبه (۲۴ اسفند ماه) بازار سرمایه با افزایش تقاضا نسبت به روزهای گذشته در بیشتر نمادهای بزرگ آغاز به کار کرد.

 

برترین صفوف تقاضا و عرضه در بورس و فرابورس در ۵دقیقه ابتدایی پیش گشایش

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۴ اسفند ماه

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۴ اسفند ماه

در جریان مثبت دادو ستد حاکم شده در گروه محصولات شییایی شاهد آغازی پر قدرت در نماد فارس در قیمت ۹۳۰ تومان هستیم. پترول در قیمت ۹۵۳ تومان رشد ۲ درصد دارد. آریا در قیمت ۸۷۲۲ تومان در حال داد وستد است.

غلبه خریداران بر فروشندگان در همان ابتدای معاملات در اغلب نمادهای خودرویی رقم خورد و اکنون شاهد آغازی با جهش بیش از ۲ درصدی قیمت در دو نماد خودرو و خساپا هستیم. خگستر نیز در قیمت ۲۷۹ تومان قرار دارد.

آتیش بازی خریداران در دقایق ابتدایی معاملات امروز موجب شد تا شاهد پیشروی بیش از ۳ درصدی قیمت در نماد وبملت و قرار گرفتن سهم در محدوده ۴۰۵ تومان باشیم. وتجارت رشد ۲ درصد دارد و در قیمت ۲۷۱ تومان دنبال می‌شود. ونوین، وبصادر و اغلب نمادها مثبت دنبال می‌شوند.

نمادهای گروه پالایشی در محدوده مثبت دنبال می‌شود. شپنا در قیمت ۱۳۶۰ تومان با رشد ۲ درصد دنبال می‌شود. شبندر، شبریز و شتران در مدار مثبت داد وستد می‌شوند.

شستا در محدوده مثبت ۱ درصد قرار دارد.

رشد هفت هزار واحدی نماگر بورس در ۱۰دقیقه آغازین معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در ساعت ۹:۱۰ در ارتفاع یک میلیون و ۲۳۶هزار واحد قرار گرفته است.

خودرو، شپنا و اپال بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای خپارس، خاهن و کالا بیش‌ترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

در غیاب فولاد، داد و ستد سایر نمادها نیز در معاملات امروز مثبت و پر تقاضا دنبال می‌شود و شاهد سبز پوشی عمده نمادهای گروه از جمله فملی، فخوز و کاوه هستیم. ذوب با رشد بیش از ۳ درصد در قیمت ۳۸۲ تومان دنبال می‌شود. ارفع پیشروی بیش از ۲ درصدی دارد.

شبندر، شپنا و پالایش منفی شدند.

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد هشت هزار و ۵۱۵واحدی (۰.۷درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۲۳۷هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۲درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۹۳نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۶۶نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: