کد خبر: ۸۸۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
تعداد بازدید: ۲۲۴
در پایان معاملات امروز شاخص کل با رشد بیش از 1 هزار واحدی به رقم یک میلیون و 309 هزار واحدی رسید.

شاخص کل بورس، ۷ فروردین ۱۴۰۰به گزارش خبرداغ به نقل از برنا: در پایان معاملات امروز شاخص کل با رشد 1847 واحدی به رقم یک میلیون و 309 هزار واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز با رشد 2023 هزار واحدی به رقم 441 هزار و 825 واحدی رسید.

همچنین شاخص قیمت (هم وزن) نیز با رشد 1318 واحدی به رقم 287 هزار و 851 واحد رسید و شاخص سهام آزاد شناور 2718 واحد رشد داشت و به سطح یک میلیون و 837 واحدی رسید.

در پایان معاملات امروز نمادهای شتران، خساپا، خودرو، شپنا، اپال، فملی و فولاد پر تراکنش های بازار بودند. نمادهای فارس، رمپنا، فملی، شتران، خودرو، اخابر و وغدیر بیشترین تاثیر را در روند شاخص کل بورس داشتند.

همچنین نمادهای شتران، حساپا، شپنا، پالایش، خودرو و دارایکم بیشترین ارزش معاملات را در بورس اوراق بهاداراز آن خود کردند و همچنین نمادهای رمپنا، پارند، وتجارت، خپارس، کمند، دکیمی وسیستم از پر تقاضا ترین های بازار بودند.

در پایان معاملات فرابورس نیز شاخص کل بیش از 48 واحد رشد داشت و به رقم 18 هزار و 38 واحد رسید نماد‌های کزغال، زملارد، شاروم، شگویا، رافزا، کرمان و ذوب از پر تراکنش های بازار بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: