کد خبر: ۸۸۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
تعداد بازدید: ۱۷۵
با حضور شریعتمداری؛
همایش ملی تجلیل از خانه های بهداشت کارگری برتر، کارفرمایان سلامت محور و کارفرمایان مسئولیت پذیر در حوزه پیشگیری و کاهش بیماری کرونا، بعد از ظهر روز دوشنبه یازدهم اسفند ماه، با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود.

خانه های بهداشت کارگری برتر تجلیل می شوند/ رونمایی از 60 عنوان کتاب و بسته آموزشی مرتبط با سلامت کارگرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ابراهیم صادقی فر معاون فرهنگی اجتماعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر بیان کرد: هدف این نشست، تجلیل از خانه های بهداشت کارگری برتر و همچنین کارفرمایان برگزیده در سطح ملی است که در این شرایط سخت و دشوار ، اقدامات پیشگیرانه مناسبی را در زمینه سالم سازی بنگاه اقتصادی و صیانت از نیروی کار خود صورت دادند.
وی افزود: به سایر منتخبین ملی نیز توسط اعضای شورای هماهنگی ارائه خدمات بهداشتی استان‌ها، به نمایندگی از طرف وزیر ، لوح تقدیر و تندیس همایش اهداء خواهد شد.
صادقی فر افزود: گزارش های فراوانی از استان‌ها داریم که بسیاری از کارفرمایان با وجود همه تنگناها و مشکلات، نه تنها اجازه نداده اند نیروی کار بنگاه تعدیل شود یا پرداخت حقوق کارگران به تعویق بیفتد بلکه نسبت به فرصت سازی شغلی و جذب نیروی کار جدید نیز همت گماشته اند.
صادقی فر بیان کرد: در سال جاری این حوزه معاونت با همکاری مراجع علمی، پژوهشی و آموزشی ، موفق به تالیف و انتشار بیش از 60 عنوان کتاب و بسته آموزشی مرتبط با سلامت کارگران شد که در پایان همایش با حضور وزیر کار رونمایی خواهند شد.
وی تاکید کرد: نزدیک 3 هزار بسته آموزشی برای 3 هزار بنگاه اقتصادی با رویکرد توانمندسازی بهداشت یاران مستقر در بنگاه های اقتصادی ارسال خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: