کد خبر: ۸۷۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
تعداد بازدید: ۱۸۹
معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تمدید مهلت تکمیل موجودی در سامانه جامع اقدام ملی مسکن خبر داد.

تمدید مهلت تکمیل موجودی برای کارگران و بازنشستگان در سامانه جامع اقدام ملی مسکنبه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی،ابراهیم صادقی فر، معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: مهلت واریز آورده اولیه برای متقاضیان دارای شرایط ویژه کارگران،بازنشستگان،مستمری بگیران و زنان سرپرست خانوار کارگر که پیش از این در سامانه جامع اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند تا 7 بهمن ماه تمدید شد.
به گفته وی تسهیلات و اقدامات حمایتی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در طرح اقدام ملی مسکن ویژه کارگران، بازنشستگان و سایر گروه های هدف واجد شرایط ثبت نام شده در این سامانه را در بر می گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
ثبت نام مسکن ملی در شهر رویان تنها در مرحله اول انجام شد به همین دلیل امکان ثبت نام برای متقاضیان واقعی مسکن، طی مرحله های بعد مهیا نشد و شهر رویان جزو شهرهای انتخابی در مازندران نبود. به ناچار تعداد زیادی از ما مجبور به انتخاب شهرهای دیگر شدیم که به خاطر عدم اثبات سکونتمان در آن شهرها امکان تشکیل پرونده را نداشتیم.با توجه به اینکه از تعداد 193 ثبت نام کننده مرحله اول شهر رویان، تنها 28 نفر مبلغ اولیه را واریز نموده اند تقاضا داریم از مسئولین بخواهید نسبت به حذف متقاضیان انصرافی و آنهایی که با وجود مهلت یکساله حاضر به تشکیل پرونده نشده اند، اقدام نمایند تا امکان ثبت نام برای متقاضیان واقعی و جامانده گان طرح مسکن ملی فراهم شود و فرصت جدیدی برای قشر ضعیف ایجاد گردد. از آنجایی که به دلیل محدودیت تعداد واریزی ها، پروژه ساخت مسکن ملی در شهر رویان متوقف شده است نسبت به ثبت نام مجدد از ما جامانده ها مساعدت فرمایند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: