کد خبر: ۸۷۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹
تعداد بازدید: ۲۶۰
معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: درآستانه بزرگداشت مقام زن و روز مادر ، چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه بانوان جامعه کار و تلاش از امروز 5 بهمن به صورت مجازی آغاز شد.

صادقی فر خبر داد: مسابقات سراسری قرآن ویژه بانوان جامعه کار برگزار می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «ابراهیم صادقی فر» معاون فرهنگی اجتماعی افزود: چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه جامعه کار و تلاش و خانواده های آنان از 21 دی آغاز شده است که بانوان از امروز تا 15 بهمن در 5 روز کاری به رقابت می پردازند.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقات توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه کار و تلاش کشور است افزود: این مسابقات به منظور توسعه اخلاق و معنویت و ارتقای بهره وری نیروی کار برگزار می شود.

صادقی فر تشریح کرد: در این دوره از مسابقات، بانوان منتخب استانی مسابقات قرانی جامعه کار و تلاش کشور در 6 رشته؛ حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10جزء، قرائت (تحقیق)، ترتیل و مفاهیم با هم رقابت می کنند.

وی افزود: داوری چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه بانوان جامعه کار و تلاش را 4 داور مطرح و برترکشور که از سوی سازمان دارالقرآن کریم معرفی شده اند، بر عهده دارند و یک داور نیز به کار آنها نظارت دارد.

برای دسترسی به لینک پخش زنده و بازدید عمومی اینجا کلیک کنید

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: