کد خبر: ۸۷۸۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
تعداد بازدید: ۱۸۱
سفیر ایران در مسکو گفت: اولین سفر خارجی آقای قالیباف به روسیه حاکی از جایگاه بالای فدراسیون روسیه در روابط خارجی و سیاست خارجی ایران است.

سفر رئیس مجلس به روسیه نشان از اهمیت بالای این کشور در روابط خارجی ایران داردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، کاظم جلالی در یک رشته توییت نوشت :

اولین سفر خارجی آقای قالیباف به روسیه حاکی از جایگاه بالای فدراسیون روسیه در روابط خارجی و سیاست خارجی ایران است . این روابط تابع هیچ عامل خارجی نیست و بنا به اقتضائات همسایگی، منطقه ای و بین المللی در مسیر توسعه راهبردی قراردارد

دعوت رئیس مجلس دومای روسیه از رئیس مجلس شورای اسلامی برای سفر به مسکو صفحه جدیدی از مراودات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی را در روابط دو کشور در حوزه های دو جانبه ، منطقه ای و بین المللی رقم خواهد زد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: