کد خبر: ۸۷۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
تعداد بازدید: ۲۹۵
وزارت خارجه عراق بیانیه‌ای در مورد سفر وزیر خارجه این کشور به تهران‌منتشر کرد.

بیانیه وزارت خارجه عراق در مورد سفر فواد حسین به ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از به نقل از وزارت خارجه عراق، این وزارتخانه در مورد سفر وزیر خارجه عراق به تهران‌ بیانیه ای منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است:فواد حسین وزیر خارجه عراق در سفر خود با حسن روحانی رئیس جمهوری، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران دیدار کرد.

هم‌چنین فواد حسین گفت وگوهای عمیقی را با مقامات ارشد ایران انجام داد. این گفت و گوها با محوریت روابط دوجانبه، امنیت، مبارزه با تروریسم و اقتصاد و انرژی، اوضاع منطقه‌ای و بین المللی و امنیت و ثبات منطقه بود.

فوادحسین با رئیس جمهوری ایران دیدار کرد و در خصوص روابط دو کشور، روابط اقتصادی در زمینه‌های مختلف از جمله انرژی برق، بخش‌های تجاری و بانکی و رفع موانع موجود درباره معاملات بانکی بحث و گفت وگو کردند.

فواد حسین برتداوم گفت‌وگوی میان عراق و آمریکا تاکید و به تاثیر گفت‌وگوی میان واشنگتن و بغداد بر کاهش نیروهای آمریکایی اشاره کرد.

وزیر خارجه عراق در دیدار با همتای ایرانی‌اش بر روابط مثبت دو کشور تاکید کرد و گفت که این روابط موجب تقویت امنیت و ثبات منطقه می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: