کد خبر: ۸۷۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۲۴۰
سفیر ایران در روسیه روز شنبه ۲ اسفند ماه ۱۳۹۹ با «میخائیل باگدانوف» معاون وزارت امور خارجه و نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور خاورمیانه و کشورهای عربی دیدار و رایزنی کرد.

بررسی آخرین تحولات خلیج فارس و خاورمیانه محور گفت‌وگوی جلالی و باگدانوفبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سفیر ایران در روسیه روز شنبه ۲ اسفند ماه ۱۳۹۹ با «میخائیل باگدانوف» معاون وزارت امور خارجه و نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و کشورهای عربی دیدار و رایزنی کرد.

در این ملاقات طرفین در مورد روابط دوجانبه و تحولات خاورمیانه و خلیج فارس از جمله سوریه ( پانزدهمین نشست بین المللی کارشناسان روند آستانه در سوچی و کمیته قانون اساسی) یمن ، فلسطین ، لبنان ، عربستان سعودی و امارات متحده عربی ، تبادل نظر و گفتگو کردند .

در پایان این دیدار جلالی و باگدانوف بر ضرورت رایزنی و همکاری دو کشور در مورد مسائل منطقه و همچنین تداوم تماس ها و دیدارهای خود در این خصوص تاکید کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: