کد خبر: ۸۷۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
تعداد بازدید: ۳۲۹
همزمان با سالروز ولادت فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، بانوان همکار در صندوق بازنشستگی فولاد با مدیرعامل صندوق دیدار نمودند.

دیدار بانوان همکار با مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد به مناسبت روز زنبه گزارش خبرداغ به نقل  از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در ابتدای این نشست، چند تن از همکاران، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند.

سپس، دکتر مسرور در سخنانی با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرای مرضیه(س) و روز زن تصریح کرد: موفقیت هر سازمان و موسسه ای به نیروی انسانی و نحوه کار آن بستگی دارد.

وی افزود: در طول یک سال گذشته کارکنان صندوق و به ویژه بانوان محترمه زحمات و تلاش های زیادی را انجام دادند و به لطف خدا موفقیت های چشمگیری از جمله در خصوص پرداخت مطالبات معوق و اجرای همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان حاصل شد.

مسرور ادامه داد: اعتقاد دارم تا جایی که مقررات و ضوابط اجازه می دهد باید برای نیروی انسانی انگیزه ایجاد کنیم.

وی بر لزوم شناسایی کارکنان مستعد بدون نگاه جنسیتی تاکید کرد و گفت: در موضوع جذب نیرو، شایسته سالاری و تناسب شغل با شاغل باید مد نظر قرار گیرد.

مسرور در پایان اظهار داشت: خدمت به بازنشستگان عزیز اجر معنوی و اخروی دارد و امیدوارم همه همکاران صندوق و به ویژه بانوان در این مسیر موفق باشند.

ددر پایان این نشست، مدیرعامل صندوق لوح های تقدیر بانوان همکار را اهدا نمود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: