کد خبر: ۸۷۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
تعداد بازدید: ۷۴۲
جزئیات دریافت کارت اعتباری بیمه ملت توسط بازنشستگان محترم متقاضی اعلام شد.

جزئیات دریافت کارت اعتباری بیمه ملت ویژه بازنشستگان فولاد اعلام شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد بر اساس قرارداد کارت اعتباری بیمه ملت با موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد ، بازنشستگان محترم با توجه به خالص دریافتی، دارای اعتبار و سقف اقساط ماهانه خاص خواهند بود. اعتبار مذکور درکارتهای مغناطیسی (مشابه با کارت های بانکی) که قابل استفاده در دستگاه های کارتخوان بیمه ملت می باشد شارژ و صادر خواهد گردید.
بازنشستگان محترم جهت دریافت کارت اعتباری بیمه ملت می بایست از طریق مراجعه به سامانه ثبت نام شرکت مرآت کیش به نشانی https://taksamaneh.ir/taksamaneh.ir /card_mellat/ نسبت به ثبت درخواست خود اقدام فرمایند. لازم به ذکر است شرکت مرآت کیش از مجموعه های متعلق به صندوق بازنشستگی فولاد می باشد.
بازنشستگان عزیز هنگام مراجعه به وب سایت ثبت نام شرکت مرآت کیش، از طریق درج کامل کد کشوری (به همراه درج (۰۰و یا ۰۱) انتهای کد کشوری) و کد ملی، وارد وب سایت ثبت نام خواهند شد، پس از آن می بایست از طریق تکمیل فرم مندرج در وب سایت، درخواست خود را ثبت نمایند. لازم به ذکراست درج صحیح شماره همراه و کدپستی و نشانی محل سکونت در فرآیند ثبت نام بسیار حائز اهمیت می باشد.
پس از ثبت نام به روش مذکور، شرکت مرآت کیش، اطلاعات متقاضیان محترم را جهت صدور کارت ها به بیمه ملت ارائه می نماید، لذا در صورت نیاز به اعمال هرگونه تغییر در خصوص آدرس یا شماره تلفن همراه و…، متقاضیان محترم می بایست با شرکت مرآت کیش تماس حاصل نمایند.

کارت­ها پس از صدور توسط بیمه ملت، جهت ارسال به محل سکونت متقاضیان که نشانی آن قبلاً توسط متقاضی در وب سایت ثبت نام درج شده است به شرکت مرآت کیش تحویل می گردد. لذا بازنشستگان محترم در صورت وجود هرگونه ابهام یا سوال در خصوص درخواست خود می­بایست با شرکت مرآت کیش تماس حاصل فرمایند.

هزینه صدور کارت اعتباری، ملغ ۱۰،۰۰۰ تومان می­باشد که از اعتبار کارت بازنشستگان کسر خواهد گردید، ضمناً هزینه پستی ارسال کارت نیز برعهده بازنشستگان محترم می­باشد.

دارندگان محترم کارت اعتباری بیمه ملت جهت اطلاع از آخرین وضعیت فروشگاه­ها و مراکز طرف قرارداد با بیمه ملت می­بایست به وب سایت کارت اعتباری بیمه ملت به نشانی http://mellatcreditcard.com/ مراجعه نمایند.

مشخصات و شرایط فروشگاه­ها نظیر: شهر محل استقرار فروشگاه­ها، نوع فروشگاه­ها، آدرس، شماره تماس، تعداد اقساط و سایر شرایط فروش بطور کامل در وب سایت مذکور به روز رسانی می­شود.

در فروشگاه­ها و مراکز طرف قرارداد با کارت اعتباری بیمه ملت:

*امکان خرید اقساطی کلیه لوازم خانگی، موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر، فرش، مبلمان، لوازم جانبی خودرو، مواد غذایی، مواد غذایی و ارزاق عمومی با کارت اعتباری بیمه ملت فراهم شده است.

*امکان خرید اقساطی بیمه­نامه های خودرو نظیر ثالث و بدنه از طریق کارت اعتباری بیمه ملت از مزایای قابل توجه این محصول می­ باشد.

*دارندگان کارت اعتباری بیمه ملت در کنار خرید کالا امکان دریافت خدمات رفاهی(ورزشی،تفریحی و رستوران­ها)، مسافرتی و گردشگری، پزشکی، دندانپزشکی و زیبایی را بصورت اقساطی خواهند داشت.

شایان ذکر است اغلب فروشگاه­های طرف قرارداد با کارت اعتباری بیمه ملت بابت فروش اقساطی، سود دریافت نمی­ کنند، تنها فروشندگان فلزات گرانبها و فروشگاه­هایی که کالاهای آنها شامل ارزبری می­باشد (از طریق ارزهای خارجی نظیر دلار و… خریداری شده ­اند) به علت نوسانات بازار ارز، با درصدی سود و بصورت اقساطی به دارندگان کارت اعتباری ارائه می­گردند. ضمناً برخی از فروشگاهها و مراکز طرف قرارداد، حدود ۲۰% از مبلغ فاکتور را به عنوان پیش پرداخت و مابقی را از طریق کارت اعتباری تقسیط می­نمایند.

با عنایت به توافقات انجام شده و به منظور افزایش میزان رضایتمندی بازنشستگان محترم مقرر شد پس از صدور کارت برای متقاضیان محترم، در مراکز استانی که در حال حاضر فروشگاه یا مرکز طرف قرارداد جهت استفاده از کارت اعتباری وجود ندارد اقدامات مقتضی جهت جذب فروشگاه در مراکز استان بصورت مرحله ای به عمل آید تا تمامی بازنشستگان محترم دارنده کارت اعتباری امکان استفاده از این خدمات را داشته باشند.

شایان ذکر است پس از انجام خرید، اقساط بصورت خودکار توسط صندوق بازنشستگی فولاد از محل حقوق بازنشستگان کسرخواهد شد و به محض پرداخت اقساط، به میزان قسط پرداختی، اعتبار کارت مجدداً شارژ و قابل استفاده خواهد بود.

شماره ی تماس مرکز ارتباط با مشتریان شرکت سرمایه گذاری توسعه راهبرد مرآت کیش به شرح ذیل می­باشد:

 ۰۲۱-۸۸۷۵۴۹۴۴

داخلی : ۱۰۱ و ۱۱۴

روزهای­های هفته از شنبه تا چهارشنبه

ساعات تماس ۹ صبح لغایت ۱۵ بعد از ظهر

هم‎چنین شماره تماس ۸۵۳۳۳-۰۲۱ شرکت بیمه ملت به صورت شبانه‎روزی پاسخگوی سؤالات متقاضیان محترم خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: