کد خبر: ۸۷۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
تعداد بازدید: ۳۶۸
معاون فرهنگی اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آئین افتتاح و بهره برداری سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی کارگران ایوانکی از آغاز طرح استعدادیابی فرزندان کارگران در رشته های ورزشی خبر داد.

صادقی فر در سمنان خبر داد: آغاز طرح استعدادیابی فرزندان کارگران در رشته های ورزشیبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، ابراهیم صادقی فر با بیان اینکه هر چند کرونا تمامی فعالیت های ورزشی و مجموعه های ورزشی را تحت تاثیر خود قرار داده است،خاطرنشان کرد: همکاران ما از این فرصت برای ایجاد، بازسازی و تعمیر مجموعه ها از جمله سالن چند منظوره مجموعه ورزشی کارگران ایوانکی استفاده کردند.

صادقی فر گفت: از دو سال گذشته نیز "طرح استعدادیابی فرزندان کارگران" را در برخی رشته های ورزشی آغاز کردیم و در برخی استانها استعدادیابی در رشته های کشتی و فوتبال و ورزش های رزمی در دستور قرار دارد که بعد از پشت سرگذاشتن شرایط کنونی کشور(کرونا) این طرح با جدیت بیشتری پیگیری می شود.

سالن چند منظوره مجموعه ورزشی کارگران ایوانکی دارای مساحت 1800مترمربع بوده و برای احداث آن 4 هزار میلیون ریال به صورت نقدی و26 میلیون و 500 هزار ریال به صورت اسناد خزانه جمعا به مبلغ 30 میلیون و 500 هزار ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است، این مجموعه ورزشی دارای سالن ورزشی چند منظوره، رختکن، سرویس بهداشتی، سکوی تماشاگران و ساختمان الحاقی است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: