کد خبر: ۸۷۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
تعداد بازدید: ۵۹۶
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: مهدی هاشمی نسب دل پاکی دارد اما با مطرح کردن نام تیم خاص شیطنت کرد.

محرمی: پرسپولیس تیم حکومتی بود که 2 بار قهرمان آسیا می‌شدبه گزارش خبرداغ ، مجتبی محرمی درباره برتری 2 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت:‌ این بازی از لحاظ فنی چیز خاصی نداشت و دو تیم نمایش خوبی نداشتند اما مهم کسب سه امتیاز بود که پرسپولیس به آن رسید. درباره داوری هم اصلاً نمی‌توان صحبت کرد زیرا افتضاح بود.


وی افزود: بازیکن شماره 91 فولاد (محمد میری)‌ از ابتدای مسابقه بازیکنان پرسپولیس را می‌زد و به کادر فنی‌اش می‌گفت مرا تعویض نکنید اما داور یک کارت زرد هم به وی نداد. با این وجود وقتی بازیکنان ما با داور صحبت می‌کردند، بلافاصله کارت زرد می‌گرفتند. قطعاً کسب سه امتیاز به پرسپولیس در ادامه مسیر کمک می‌کند و روحیه این تیم را بالاتر می‌برد. 


پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطر نشان کرد: پرسپولیس در این مدت به دلیل مسائل روحی، مشکلات مدیریتی و از دست دادن فینال لیگ قهرمانان آسیا دچار مشکلات زیادی شد. البته در فینال آسیا هم خوب بود و در این مدت هم در لیگ برتر بد بازی نکرد. متاسفانه پس از بازگشت از قطر یک دیدار سنگین مقابل نساجی در زمین باتلاقی قائمشهر انجام داد که اصلاً نمی‌شد در آن فوتبال بازی کرد. 


محرمی افزود: برخی مواقع اشتباهات فنی و تاکیتکی هم به وجود می‌آید که در فوتبال طبیعی است. پرسپولیس 2-3 بازی را به دلیل گل خوردن در دقایقی پایانی از دست داد اما خیلی راحت می‌توانست این موضوع را کنترل کند. مقابل ذوب‌آهن و استقلال برد را دقیقه 90 از دست دادیم و همین راحت 4 امتیاز را از پرسپولیس گرفت.


وی درباره جبهه‌گیری برخی تیم‌های لیگ برتر نسبت به پرسپولیس و نام بردن از آن به عنوان یک تیم خاص گفت: نمی‌دانم این مسائل به چه معنی است، اگر پرسپولیس تیم حکومتی بود یک یا دو سال قهرمان می‌شد نه اینکه چهار سال متوالی قهرمان شود و 2 بار به فینال آسیا برسد. می‌گویند وزیر حامی پرسپولیس است. آیا وزیر از این تیم حمایت کرد که نتوانست در 2 دوره حضور در فینال لیگ قهرمانان به جام برسد؟ اگر این حرف درست بود وزیر در فینال هم از پرسپولیس حمایت می‌کرد تا این تیم قهرمان شود. 


پیشکسوت تیم پرسپولیس افزود: فشردگی مسابقات چه ارتباطی به پرسپولیس دارد؟ این تیم خودش درگیر است. پرسپولیس در دیدارهای آسیایی نماینده ایران بود و اگر به قهرمانی می رسید فقط خودش سود نمی‌برد بلکه ملت ایران و حتی خود استقلالی‌ها هم شاد می‌شدند. 

 

محرمی درباره اظهارات مهدی هاشمی‌نسب پس از دیدار روز گذشته و نام بردن از پرسپولیس  به عنوان یک تیم خاص گفت: من مهدی را کاملاً می‌شناسم و می‌دانم اصلاً بچه‌ای نیست که بخواهد پرسپولیسی‌ها را ناراحت کند. وی مقداری عصبی است در گذشته هم به خانواده‌اش از سوی برخی هواداران اهانت شده و خدا را شکر روز گذشته در ورزشگاه هواداری نبود. اگر تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور داشت با آن تنش‌ها اتفاق بدتری رخ می‌داد.


وی ادامه داد: به مهدی می‌گویم پنالتی فولاد هم درست نبود و هیچ یک از کارشناسان داوری آن را تأیید نکردند. واقعاً هاشمی‌نسب را دوست دارم و می‌دانم اخلاق خاص و خوبی دارد. قلبش پاک است اما خط قرمز ما پرسپولیسی‌ها همین تیم است همانگونه که خانواده هاشمی‌نسب  برای وی خط قرمز است. نمی‌دانم چه اتفاقی بین کادر فنی دو تیم رخ داد که مهدی چنین حرفی را زد. 


مدافع اسبق پرسپولیس اضافه کرد: صحبت مهدی توجیه‌پذیر نبود اما بیشتر در قالب یک شیطنت مطرح شد که خود ما هم از این مسائل در فوتبال‌مان داشته‌ایم.  هاشمی نسب روی تیمش تعصب دارد و شاید هم از روی نیمکت پرسپولیس به وی چیزی گفته‌اند. مهدی هم باید خویشتن‌دارتر بود و نباید با اسم بردن از پرسپولیس  به عنوان یک تیم خاص حاشیه‌ساز می‌شد. به نظر من داور بازی را به هم ریخت. شنیده‌ام وی  از پرسپولیسی‌ها به دلیل گرفتن پنالتی برای فولاد عذرخواهی کرده اما چه فایده‌ای دارد؟
محرمی تصریح کرد: اگر تماشاگر در ورزشگاه حضور داشت با اعلام آن پنالتی اتفاق خیلی بدی می‌افتاد. امروز هم دیدم باشگاه فولاد و یک تیم دیگر صحبت‌هایی داشتند اما باید بگویم چه نوع حمایتی از پرسپولیس می‌شود که این تیم دقیقه 94-95 برد خود را از دست می‌دهد. البته هر کسی برای خودش توجیهی دارد. با اینکه خودم خیلی مهدی هاشمی‌نسب را دوست دارم اما این موضوع دال بر این نمی‌شود از نام بردن پرسپولیس به عنوان تیم خاص و کنایه زدن ناراحت نشوم.


وی درباره اظهارنظر هاشمی‌نسب مبنی براینکه خودم در این تیم خاص بازی کردم و قبل از بازی دربی به من کارت زرد نمی‌داد تا دیدار با استقلال را از دست ندهم، توضیح داد: این حرف استدلال درستی ندارد و تأییدش نمی‌کنم. خیلی‌ها می‌گویند نتیجه از قبل مشخص می‌شود اما نمی‌دانم چنین صحبت‌هایی از کجا درمی‌آید. باز هم می‌‌گویم بهتر بود هاشمی‌نسب اینگونه حرف نمی‌زد.


مدافع اسبق پرسپولیس با اشاره به حرکت محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از اعلام پنالتی به نفع فولاد گفت: حسین هم مثل خود من بازیکنی متعصب است و البته در تصاویر تلویزیونی مشخص بود آرنج مهاجم فولاد به صورت وی برخورد کرد اما داور در حالیکه کنعانی هیچ هندی مرتکب نشده بود پنالتی گرفت. خدا را شکر کریم باقری در زمین بود و به خوبی وی را ارشاد کرد (با خنده) تا اتفاق بدتری رخ ندهد.


محرمی ادامه داد: خود من هم زمانی که عضو جوانان راه‌آهن بودم یکی دو بار توسط مربی مان یعنی اکبر تقی‌بیک شبیه حرکت باقری با کنعانی‌زادگان تنبیه شدم و یک کشیده ناب از وی خوردم. یک بار هم دیدم مربی یک تیم فوتسال خیلی بدتر بازیکن خود را تربیت می‌کرد. به هر حال این مسائل در فوتبال طبیعی است.

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: