کد خبر: ۸۷۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
تعداد بازدید: ۲۴۷
اگر اهل خرید گوشی‌های گران نیستید و تنها گوشی تلفن همراه برای رفع نیازهای روزمره شما است، می‌توانید گوشی‌های خوبی در رنج قیمتی ۳ تا ۵ میلیون تومان از برندهای شناخته شده، تهیه کنید.

تا سقف ۵ میلیون تومان کدام گوشی‌ها را می‌توان خرید؟به گزارش خبرداغ ، در روزهایی اخیر قیمت ارزهای مختلف اندکی ثابت مانده است و همین موضوع باعث شده که قیمت اجناسی که قیمت آنها وابسته به قیمت دلار و دیگر ارزها است این روزها دچار تغییر فراوانی نشود. گوشی‌های تلفن همراه از جمله این کالاها است.

حتی در روزهای اخیر اکثر مدل‌های پرفروش برند سامسونگ ریزش قیمت قابل توجهی داشت و ممکن است این روند ادامه پیدا کند. اگر اهل خرید گوشی‌های گران نیستید و تنها گوشی تلفن همراه برای رفع نیازهای روزمره شما است، می‌توانید گوشی‌های خوبی در رنج قیمتی ۳ تا ۵ میلیون تومان از برندهای شناخته شده، تهیه کنید. با هم مروری می‌کنیم بر قمیت گوشی‌های بین ۳ تا ۵ میلیون تومانی که در بازار وجود دارد.

نام و مدل گوشی قیمت
گوشی Huawei Y۷ Prime ۲۰۱۹ ۳،۸۰۰،۰۰۰ تومان
گوشی Huawei Y۵ ۲۰۱۹ ۳،۳۶۰،۰۰۰ تومان
گوشی Galaxy A۱۱ ۴،۱۰۰،۰۰۰ تومان
گوشی Galaxy A۲۱s ۴،۸۰۰،۰۰۰ تومان
گوشی Honor ۱۰ Lite ۴،۷۰۰.۰۰۰ تومان
گوشی Xiaomi Redmi ۸a ۴،۱۰۰.۰۰۰ تومان
گوشی Samsung Galaxy A۱۰s ۴،۰۰۰،۰۰۰ تومان
گوشی Honor ۸S ۳،۳۰۰،۰۰۰ تومان
گوشی Nokia ۲.۳ ۳،۱۵۰،۰۰۰ تومان
گوشی Nokia ۳.۲ ۳،۷۰۰،۰۰۰ تومان

*قیمت با توجه به داشتن یا نداشتن گارانتی اندکی تغییر می کند.

*در روزهای اخیر ممکن است فروشنده های مختلف گوشی را با تفاوت قیمت ۱۰۰ تا ۵۰ هزارتومانی بفروشند.

ایرنا

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: