کد خبر: ۸۷۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
تعداد بازدید: ۲۵۹
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره خواسته یحیی گل محمدی مبنی بر برکناری رئیس هیات مدیره این باشگاه با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش جلسه می‌گذارد.

مدیرعامل پرسپولیس دنبال وقت ملاقات با وزیر ورزشبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، یحیی گل محمدی پس از تساوی دو - دو پرسپولیس مقابل استقلال تهران در دربی نود و چهارم پایتخت به طور مستقیم علیه مهدی رسول پناه سرپرست سابق این باشگاه و رئیس فعلی هیات مدیره پرسپولیس صحبت کرد.

سرمربی پرسپولیس یکی از عوامل نتیجه نگرفتن تیمش در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر را عدم حمایت از سوی هیات مدیره و حضور رسول پناه رئیس هیات مدیره در جمع مدیران پرسپولیس دانست.

یحیی حتی پا را فراتر گذاشت و به وزیر ورزش اولتیماتوم ۴۸ ساعته بابت تصمیم گیری درباره ادامه حضور رسول پناه در پرسپولیس داد.

یحیی که پس از ناکامی در فینال لیگ قهرمانان آسیا تاکنون چهار تساوی متوالی با پرسپولیس در لیگ برتر داشته است در حالی خواهان برکناری رسول پناه شده که رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در دوران سرپرستی اش در این باشگاه جدال لفظی با سرمربی و تنی چند از بازیکنان داشت.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قصد دارد امروز دیداری را با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش برگزار کرده و او را در جریان جزئیات درخواست و تهدید گل محمدی نسبت به اخراج رسول پناه بدهد.

این در حالی است که سلطانی فر تا کنون حاضر به تغییر در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نشده است و حامی رسول پناه در تیم مدیریتی پرسپولیس است.

از سوی دیگر، اظهارات گل محمدی با حمایت هواداران همراه شده و «اخراج رسول پناه» به یکی از ترندهای فضای مجازی تبدیل شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: