کد خبر: ۸۷۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
تعداد بازدید: ۳۳۰
مدافع تیم فوتبال استقلال از عملکرد مدیران تیمش در پرداخت مطالبات بازیکنان انتقاد کرد.

بازی الکی سخت شد/ باشگاه ما را رها کرده!به گزارش خبرداغ ، محمد دانشگر، بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی الکی سخت شد و ما می‌توانستیم راحت ببریم. بحث اشتباهات فردی نیست. تیم وقتی گل می‌زند روی کار تیمی است و وقتی هم گل می‌خورد تیم گل خورده است. به بازیکنان تیم خسته نباشید می‌گویم، خیلی خوب کار کردند.


او در پاسخ به این پرسش که چقدر به قهرمانی تیمش امیدوار است هم بیان کرد: هنوز زود است درباره قهرمانی صحبت کنیم ولی ما این روند را ادامه می‌دهیم. صد درصد برای شادی هواداران و خودمان، تلاش می‌کنیم.

 

هرچند باشگاه به تیم ما بی‌مهری می‌کند و ما را رها کرده است. محمود فکری و کادرش تنها هستند. پاداش دادن از داخل باشگاه که کاری ندارد. باید بیایید مطالبات بازیکنان را بدهید. هفته دوازدهم است و ما بین ۵ تا ۷ درصد دریافتی داشته‌ایم. واقعا مشکل داریم. تا الان هم حرفی نزدیم به خاطر محمود فکری بوده است. بزرگ‌ترهای تیم خواستند صحبتی نکنیم.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: