کد خبر: ۸۷۴۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
تعداد بازدید: ۱۸۹
با حضور مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره، اعضای هیئت مدیره، معاونین، مشاورین و مدیران ستادی ، دومین جلسه شورای مدیران در سال ۱۳۹۹ در سالن امام علی (ع) برگزار شد.

رکورد تولید سال ۹۸ را زدیمبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، دکتر افضلی گفت: اقدامات ارزشمندی در بحث شناسایی بازارهای جدید و کسب سهم بازار دخانی صورت گرفته است‌ و انتظار داریم تا در معرفی محصولات جدید سرعت عمل بیشتری اتخاذ گردیده و در زمینه برنامه ریزی های مدون و منسجمی به عمل آید.

افضلی بیان داشت: این موضوع بسیار مهم است که بدانیم مشکل از کجاست و با همت همه شما امروز این را به خوبی شناسایی نموده و به منظور افزایش بهره‌وری سازمانی و در راستای اهداف و سیاست‌های کلان شرکت ۴ محصول زیانده را از چرخه تولید حذف نموده و هیچ الزامی نداریم که در سبد کالاهای تولیدی، محصولات ضرر ده باشد.

ایشان ادامه داد؛ وظیفه اصلی ما این است که نگذاریم تولید متوقف شود و الان در کشور تولید یک امر مقدس است و خوشبختانه در ۹‌ماهه سال ۹۹ علی رغم تمام مشکلات طبق آمارها رکورد تولید سال ۹۸ را زدیم و انشاالله تا پایان سال رکورد تولید سال ۹۷ را خواهیم زد، روشن است این اقدامات و موفقیتها، به همان‌ میزانی که همکاران زحمتکش ما را در شرکت شاد خواهد ‌کرد، به همان میزان خوشایند یک قشر محدودی نیست و به شدت از این توفیقات ناراحت هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: