کد خبر: ۸۶۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
تعداد بازدید: ۴۹۶
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد که به استان گیلان سفر کرده از مجتمع دخانیات گیلان بازدید نمود.

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از مجتمع دخانیات گیلانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، دکتر مسرور از خطوط تولید، فرآوری، فیلتر سازی و آزمایشگاه مجتمع دخانیات گیلان بازدید کرد.
در جریان این بازدید، دکتر افضلی مدیرعامل شرکت دخانیات ایران و مهندس امینی مدیر مجتمع دخانیات گیلان توضیحاتی را ارائه نمودند.
همچنین در جریان این بازدید، پروژه تغییر سایز ماشین بسته بندی GDX1 از سایز کینگ به سایز کوچک افتتاح گردید.
دکتر مسرور در پایان این بازدید در سخنانی در جمع مدیران و کارکنان دخانیات در سخنان مبسوطی گفت: دخانیات مشکل نقدینگی دارد و این مشکل تنها با اخذ تسهیلات بانکی حل نخواهد شد. باید با تبدیل دارایی های غیر مولد به دارایی های مولد بخشی از نقدینگی لازم را تامین کرد.
وی افزود: ورود دخانیات به بورس موضوع بسیار مهمی است. این شرکت برای بازار سرمایه جذابیت زیادی دارد و بورسی شدن دخانیات تاثیرات مثبت فراوانی را برای این شرکت در پی خواهد داشت.
مسرور ضرورت افزایش تولید دخانیات را خاطر نشان و تصریح کرد: باید طبق برنامه، تولید محصولات دخانی مجتمع دخانیات گیلان افزایش یابد و به ۷ میلیارد نخ برسد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد نگاه ویژه به موضوع صادرات را یادآور شد و تاکید کرد: همسایگان ما و به خصوص روسیه بازارهای صادراتی جذابی هستند. روسیه سالانه ۵ میلیارد دلار سیگار و توتون وارد می کند. واقعا سهم ما از این بازار چقدر است؟ ما با این کشورها تجارت ترجیحی داریم و باید از این مزیت برای صادرات سیگار استفاده کنیم.
وی افزود: با توجه به مزیت کریدور تجاری چین –قزاقستان-انزلی نیازی نیست حتما واردات مواد اولیه دخانیات از جنوب کشور انجام شود بلکه به ویژه برای دخانیات گیلان واردات از این کریدور صرفه بهتری خواهد داشت.
مسرور با تشکر از تلاش های مدیرعامل دخانیات و همکارانش گفت: قرار است سایپا ۱۵۰ دستگاه وانت پراید در اختیار شبکه توزیع دخانیات قرار دهد.
وی گفت: شرایط کشور شرایط خاصی است و ما در این شرایط به مدیران اجرایی با جسارت نیاز داریم. البته مجموعه صندوق با همه توان خود از مدیران کارآمد شرکت های تابعه و به ویژه دخانیات حمایت خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: