کد خبر: ۸۷۱۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
تعداد بازدید: ۳۶۱
فملی که به علت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده جهت افزایش سرمایه ۹۷درصدی بسته شده بود امروز با رشد۱۲درصدی بازگشایی شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد‌آنلاین _ سیده زینب رزم گیر؛ ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ هشتم آذرماه به علت تشکیل مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام با موضوع افزایش سرمایه ۹۷درصدی بسته شد. این افزایش سرمایه بی سابقه در تاریخ ۱۰ آذر ماه به تصویب رسید و فملی حدودا ۲۰هزار میلیاردی شد. روز گذشته پیام ناظر بازار مبنی بر بازگشایی این نماد منتشر شد اما به علت عدم توجه به قیمت تعدیل شده سهم پس از افزایش سرمایه، بازگشایی نماد معاملاتی مذکور به روز معاملاتی بعد موکول شد.

امروز ۱۸آذر ماه، فملی با ۱۲.۵درصد مثبت بازگشایی شد و تاثیر ۹۰۰۰واحدی در جهت رشد شاخص گذاشت. با این وجود شاخص کل همچنان منفی است. هنگام بازگشایی شاخص کل در ارتفاع یک میلیون و ۵۰۵هزار واحد قرار داشت و پس از بازگشایی در ساعت ۱۰و ۱۰دقیقه به ارتفاع یک میلیون و ۵۰۰هزار واحد رسید.

فملی بازگشایی

 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: