کد خبر: ۸۷۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
تعداد بازدید: ۲۱۵
در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت صنعتی زر ماکارون با چهار درصد رشد رو به رو شد و برای پنجمین روز شاهد رشد قیمت بود.

اگر سهام غزر دارید بخوانید/ زر ماکارون برای پنجمین روز سهامدارانش را دلگرم کردبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد آنلاین _ سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت صنعتی زر ماکارون با چهار درصد رشد رو به رو شد و میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

سهام شرکت صنعتی زر ماکارون در آخرین معاملاتش در قیمت ۶۲,۷۰۰ریال خرید و فروش شد که نسبت به روز گذشته با پنج درصد رشد همراه بوده است. قیمت پایانی غزر به ۶۲,۰۵۰ریال رسید. تعداد برگه سهم های دست به دست شده توسط معامله گران به پنج میلیون رسید.

ارزش معاملات غزر از ۳۵میلیارد تومان عبور کرد. ۹۱درصد خریداران و فروشندگان افراد حقیقی و ۹درصد باقی مانده کدهای حقوقی بودند. زر ماکارون معاملات امروزش را متعادل آغاز کرد، سپس به صف خرید نشست و پس از دقایقی معاملات دوباره متعادل شدند. در آخر این نماد معاملاتش را با صف خرید پایان داد. سهام شرکت صنعتی زر ماکارون برای پنجمین روز مثبت شد.

 

غزر18آذر

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: